درگیری "وزیران کشور سابق و فعلی پاکستان" اوضاع حزب نواز را بدتر کرد

17:11 - 07 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۱۶۵۴
در حالی که اعتصاب مردم پاکستان سبب استعفای وزیر قانون دولت نواز شده است، وزیران کشور سابق و فعلی پاکستان هم علیه یکدیگر بیانیه صادر کردند تا اوضاع دولت بدتر از قبل شود .

درگیری

به گزارش سرویس بین الملل به نقل از جیو نیوز، چوهدری نثار وزیر کشور سابق پاکستان اعلام کرد: احسن اقبال وزیر کشور فعلی پاکستان برای سرپوش گذاشتن بر ضعف و مشکلات خود از بیان سخنان بی‌اساس جلوگیری کند.

وزیر کشور سابق پاکستان تاکید کرد: اتهاماتی که احسن اقبال به من زده است صحت ندارد و این فقط یک جنجال رسانه‌ای برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات فعلی کشور است.

وی افزود: در اطراف منزل من هیچکس حتی زخمی هم نشده و ادعای کشته شدن 6 نفر کاملا غلط و بی‌اساس است.

عضو ارشد حزب نواز اضافه کرد: احسن اقبال شخصی است که مدعی بود اعتصاب را ظرف مدت سه ساعت به پایان می‌رساند ولی اینک تمام تلاشش این است که دادگاه پاکستان را مقصر اصلی جلوه دهد.

او انتخاب احسن اقبال را به عنوان وزیر کشور نشانه اوضاع نابسامان و خراب در پاکستان دانست و گفت وی توانایی پذیرش این مسئولیت سنگین را ندارد.

این درحالی است که احسن اقبال وزیر کشور پاکستان در پاسخ به چرایی کشته شدن چند نفر از معترضین در اعتصاب پایتخت پاکستان اعلام کرده بود اعتراض کنندگان قصد حمله به منزل چوهدری نثار وزیر کشور سابق پاکستان را داشتند و نیروهای نظامی برای جلوگیری از این کار مجبور به شلیک شدند که درجریان آن 6 نفر کشته شدند.

اعتصاب 20روز حزب لبیک یا رسول الله منجر به درگیری های دو روزه و استعفای وزیر قانون پاکستان شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *