رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خدا نگذرد از کسی که اخبار تیم را به بیرون منعکس و باعث محرومیتم شد/ آجورلو واقعا دست تنهاست

10:33 - 04 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۷۷۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان محروم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خدا واقعا از کسی که اخبار داخل تیم را به بیرون منعکس و باعث محرومیتم شد، نگذرد.

 خدا نگذرد از کسی که اخبار تیم را به بیرون منعکس و باعث محرومیتم شد/ آجورلو واقعا دست تنهاست

مهدی کیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، درخصوص آخرین وضعیت تراکتورسازی اظهار داشت: با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات کار برای ما سخت شد و رفته رفته بازیکنان مصدوم ما زیاد شده این موضوع کار را برای ما سخت‌تر کرده است.
 
وی ادامه داد: باتوجه به بضاعتی که داریم با بازیکنان جوان، بسیار خوب کار کردیم و تمام تلاشمان را انجام دادیم تا شرمنده هواداران پرشورمان نشویم. ۳ بازی تا اتمام نیم فصل اول باقی مانده بنابراین تلاش می‌کنیم تا در دیدار‌های باقی‌مانده، عملکرد خوبی داشته باشیم.
 
کاپیتان محروم تیم فوتبال تراکتورسازی تصریح کرد: در نیم فصل با یارگیری‌هایی که انجام می‌شود. امیدوارم بتوانیم ۷ یا ۸ بازیکن مدنظر کادرفنی را جذب کنیم. آجورلو دست تنها است و با این شرایط توانست اکثر بدهی‌های بازیکنان خارجی و داخلی را پرداخت کند. انشالله در نیم فصل دوم تراکتورسازی متفاوتی خواهیم دید.
 
کیانی در رابطه با طلبش از باشگاه تراکتورسازی افزود: در این خصوص مهم‌ترین مسئله بدهی‌های بازیکنان قبلی بوده تا باردیگر برای تیم مشکل‌ساز نشود. طلب ما دیروز و زود دارد، اما سوخت و سوز ندارد. مسئولان باشگاه هم تلاش می‌کنند تا مسائل مالی تیم رفع شود. هدف ما حضور در آسیا است و خوشبختانه مجوز حضور در این رقابت‌ها را هم کسب کردیم.
 
وی در رابطه با عدم بخشش محرومیتش گفت: ما تمام تلاشمان را برای بخشش محرومیتم انجام دادیم، اما متاسفانه اخبار غلطی به مسئولان مربوطه در فدارسیون ارائه شد و از کاه، کوه ساختند. به هرحال خدا از کسی که اخبار تیم را به بیرون منعکس کرده بود، نگذرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *