رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بمباران مراکز داعش توسط بمب افکن های روسیه برای دومین روز متوالی

0:40 - 04 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۶۷۳
بمب افکن های روسیه در حریم هوایی سوریه با جنگنده های سوخو-30 اس.ام که از پایگاه هوایی حمیمم به پرواز درآمده بودند همراهی شدند و پس از انجام ماموریت به پایگاه خود در روسیه بازگشتند.

بمباران مراکز داعش توسط بمب افکن های روسیه برای دومین روز متوالیبه گزارش گروه بین‌الملل ، وزارت دفاع روسیه روز جمعه در بیانیه ای اعلام کرد: شش فروند بمب افکن دورپرواز راهبردی توپولف-22 ام.3 روسیه بعدازظهر امروز در راستای پشتیبانی هوایی از عملیات زمینی واحدهای ارتش سوریه، مراکز گروه تروریستی داعش را در منقطه عباس استان دیرالزور در ساحل غربی رود فرات بمباران کردند.

در این بیانیه گفته شده است: بمب افکن های دورپرواز روسی از یک پایگاه هوایی در روسیه به پرواز درآمده و در سوریه مقر فرماندهی و چند مرکز تجمع تروریست ها را بمباران کردند.


خبرگزاری ایتارتاس به نقل از این بیانیه نوشت: پهپادهای تجسسی با تصویربرداری از مراکز بمباران شده، اصابت بمب ها به اهداف تعیین شده را تایید کردند.


بمب افکن های روسیه در حریم هوایی سوریه با جنگنده های سوخو-30 اس.ام که از پایگاه هوایی حمیمم به پرواز درآمده بودند همراهی شدند و پس از انجام ماموریت به پایگاه خود در روسیه بازگشتند.


روز گذشته نیز بمب افکن های دورپرواز راهبردی توپولف-22 ام.3 در راستای پشتیبانی هوایی از عملیات زمینی واحدهای ارتش سوریه، مراکز گروه تروریستی داعش را در چند نقطه استان دیرالزور بمباران کردند.


روسیه از مهر ماه سال 94 به درخواست دمشق در سوریه عملیات ضدتروریستی اجرا می کند.


در این مدت در جریان عملیات نیروی هوافضای روسیه 28 هزار تروریست کشته شده اند و ارتش سوریه توانسته 92 درصد خاک این کشور را از کنترل تروریست ها خارج کند.


گروه کشورهای غربی-عربی ضدسوری به پیشگامی آمریکا از شش سال پیش با راهبرد سرنگونی حکومت سوریه، کارزاری را در این کشور به راه انداختند که باعث شد ده ها هزار تروریست افراطی از کشورهای مختلف جهان به سوریه گسیل شوند و از جنگ افزارهای پیشرفته، پول و حمایت های اطلاعاتی غرب برای مقابله با دولت سوریه استفاده کنند.


مقام های روسیه اعلام کرده اند با قلع و قمع تروریست ها در سوریه عملیات نظامی علیه آنها نیز به پایان می رسد.

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *