رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طنین آوای تاج در تالار وحدت/ اختصاص بهای فروش بلیت کنسرت خواننده سنتی به زلزله زدگان

13:35 - 03 آذر 1396
کد خبر: ۳۷۰۵۱۰
کنسرت وحید تاج با همراهی گروه مهربانی 26 آذرماه به نفع کودکان زلزله‌زده کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، وحید تاج به همراه گروه موسیقی مهربانی به سرپرستی سلمان سالک در تالار وحدت به روی صحنه می‌رود.

امیر رحمانی "سنتور"، مریم خدابخش"عود"، بیتا قاسمی "ویلن‌سل"، حميدرضا آفريده "کمانچه"، وفا مصباحی "نی" و مجيد عليزاده "تمبک" اعضای ارکستر مهربانی را به سرپرستی سلمان سالک نوازنده تار و خوانندگی وحید تاج تشکیل می‌دهند.

وحید تاج
تصنیف های "پرواز با خورشيد" با شعری از فريدون مشيری در دستگاه ماهور، "ديدار" با شعری از سيمين بهبهانی در آواز دشتی، "يار دلنواز" با شعری از حافظ در بیات اصفهان، "مژده آزادي" با شعری از هوشنگ ابتهاج در بیات اصفهان و سه‌گاه از ساخته‌های سلمان سالک، "باز آنكه دلم مشتاقش بود" از ساخته‌های داریوش رفیعی در بیات اصفهان، موسیقی محلی كردی "بی‌نشان" و تصنیف محلی "مرغ شب" با شعری از محمدعلي جعفری در دستگاه شور، در این کنسرت به اجرا درمی‌آید و مخاطبان شاهد اجرای ساز و آواز و تک‌نوازی نیز خواهند بود.

پیش فروش بلیت این کنسرت از روز پنجشنبه  ۲ آذرماه ساعت ۱۴ در سایت ایران کنسرت  شروع شده است.

وحید تاج
کنسرت گروه موسیقی مهربانی به خوانندگی وحید تاج روز یکشنبه 26 آذرماه در ساعت 21:30 به همت موسسه فرهنگی هنری آوای مهربانی و با همکاری موسسه نیکوکاری مهر آفرین در تالار وحدت برگزار می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *