رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس جدید اداره ملی "محیط زیست افغانستان" معرفی شد

23:54 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۶۹۸۹۹
شاه زمان میوندی به عنوان رئیس جدید اداره ملی محیط زیست افغانستان معرفی شد.

به گزارش سرویس بین الملل ، در مراسمی با سرور دانش حضور معاون رئیس جمهور افغانستان «شاه زمان میوندی» به عنوان رئیس جدید اداره ملی محیط زیست افغانستان به جای «شهزاده مصطفی ظاهر» توسط معاون دوم رئیس جمهور معرفی شد.

معاون رئیس جمهور افغانستان از خدمات و زحمات شهزاده مصطفی ظاهر در مدت ریاست ایشان در اداره ملی محیط زیست قدردانی کرد و این سمت را به شاه زمان میوندی به عنوان رئیس جدید این اداره تبریک گفت و افزود: اساسنامه اداره محیط زیست در سال‌های گذشته ایجاد شده است ولی بازهم اداره ملی محیط زیست یک نهاد نو پا است و برای تقویت آن دولت و مردم افغانستان مسؤلیت مشترک دارند.

وی بیان داشت: دولت افغانستان در سال های اخیر توجه خاص به مسایل محیط زیست داشته و مصمم است که به تعهدات خود در این زمینه با توجه به ایجابات بین المللی استوار بماند.

شاه زمان میوندی رئیس جدید اداره ملی محیط زیست افغانستان در سخنان خود تعهد داد که تمام توان و تخصص خود را برای حفاظت از محیط زیست در افغانستان به کار خواهد گرفت.

وی تأکید کرد: اولویت‌های محیط زیستی و تعهدات افغانستان در قبال حفاظت از محیط زیست ایجاب می‌کند تا از نیروهای متخصص و تجارب کشور دیگر در این زمینه به کار گرفته شود.

/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *