براثر برخورد دو خودرو در "هرات" ۸ نفر کشته شدند

15:00 - 01 آذر 1396
کد خبر: ۳۶۹۸۹۸
سخنگوی بیمارستان مرکزی هرات گفت: در 24 ساعت گذشته بر اثر افزایش تصادفات در هرات بیش از 40زخمی در بیمارستان هرات تحت درمان قرار گرفتند که پس از سلامتی کامل مرخص شدند.

به گزارش سرویس بین الملل ، محمد رفیق شیرزی سخنگوی بیمارستان مرکزی هرات با اشاره به افزایش تصادفات در هرات گفت: شب گذشته در شهرستان کرخ که در شمال شرق ولایت هرات قرار دارد ۲ خودروی با یک دیگر اصابت کرده که در نتیجه آن 7 تن از مسافران کشته و 5 تن دیگر آنها به شدت زخمی شدند.

وی افزود: پس از این رویداد زخمی‌ها به بیمارستان هرات انتقال داده شدند که براثر شدت جراحات این حادثه یک تن دیگر نیز جان باخته است وضعیت 4 تن دیگر این زخمی‌ها رضایت بخش است.

شیرزی گفت: در 24 ساعت گذشته بر اثر افزایش تصادفات در هرات بیش از 40زخمی در بیمارستان هرات تحت درمان قرار گرفتند که پس از سلامتی کامل مرخص شدند.

سخنگوی بیمارستان مرکزی هرات خاطرنشان کرد: از آغاز سال جاری تاکنون بر اثرتصادفات در شهر، شهرستان‌ها و شاهراه‌های هرات بیش از 4 هزار تن زخمی و بیش از 50 تن کشته شدند که در این بیمارستان ثبت شده است.

غلام نبی فرخی رئیس اداره راهنمایی و رانندگی هرات بارها از بی احتیاطی رانندگان در هرات و عدم توجه به قوانین رانندگی در هرات ابراز نگرانی کردند آنها علت اصلی بروز تصادفات را سبقت رانندگان، آگاه نبودن از قوانین راهنمایی و رانندگی، بی احتیاطی در هنگام رانندگی می‌دانند.

حوادث ترافیکی در هرات نسبت به سال گذشته افزایش را نشان می‌دهد و مسوولان راهنمایی و رانندگی در هرات از این روند ابراز نگرانی می‌کنند.

/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *