رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

"ارتش پاکستان" با کمک جمعیت علمای اسلام تروریست‌ها را شکست داده است

10:15 - 02 آذر 1396
کد خبر: ۳۶۹۸۹۳
فضل‌الرحمن رئیس حزب افراطی جمعیت علمای اسلام مدعی شد که ارتش پاکستان با کمک این حزب موفق به شکست دادن تروریست‌ها در این کشور شده است.

به گزارش سرویس بین الملل به نقل از داون نیوز، فضل‌الرحمن رئیس حزب افراطی جمعیت علمای اسلام پاکستان مدعی شد که ارتش پاکستان با کمک این حزب موفق به شکست تروریست‌ها شده است.

فضل الرحمن تأکید کرد بدون کمک‌های حزبش ارتش موفق به نابود کردن تروریست‌ها نمی‌شد و پاکستان رنگ آرامش را به خود نمی‌دید.

رئیس جمعیت علمای اسلام افزود: اگر دولتمردان قصد دارند امنیت را در پاکستان فراگیر کنند باید قانون منع حمل سلاح را تصویب کرده و آن را با جدیت اجرا کنند.

وی بیان کرد: طلاب و علمای دینی وابسته به جمعیت ما دوشادوش جوانان ارتش پاکستان به جنگ با تروریست‌ها پرداختند و همین موجب شکست آنها شد. آمریکا و دیگر کشورهای غربی خواهان این هستند که جوانان پاکستانی کماکان اسلحه به دست گرفته و کشور را نا‌امن کنند.

فضل الرحمن که اینک جزو حامیان سرسخت نواز شریف است گفت: هیچ حزبی بدون کمک جمعیت علمای اسلام نمی تواند در پاکستان حکومت تشکیل دهد.

رئیس جمعیت علمای اسلام، عمران خان و تحریک انصاف را مورد انتقاد قرار داده و تصریح کرد: آنها در پی حاکم کردن فکر و تفکرات غربی در کشور پاکستان هستند و فعالیت‌های آنان مخالف تعلیمات اسلامی است.

سخنان فضل الرحمن در حالی بیان می‌شود که یکی از مخالفان سرسخت شروع عملیات ضرب عضب توسط ارتش پاکستان، او و حزبش بودند.

او بارها تلاش کرده است تا طالبان پاکستان را زیر چتر حزب خود آورده و به آنها مشروعیت سیاسی دهد، بسیاری از چهره‌های مطرح سپاه صحابه و لشکر جهنگوی پس از قرار گرفتن در لیست سیاه دولت پاکستان به او و حزبش پناه آورده‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *