طنین سازهای بادی تهران برای مخاطبان /فوت ده سالگی در تالار وحدت+عکس

10:30 - 02 آذر 1396
کد خبر: ۳۶۹۸۲۵
کنسرت ارکستر سازهای بادی تهران به مناسبت ده سالگی خود 27 و 28 آذرماه در تالار وحدت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، کنسرت ارکستر سازهای بادی تهران با عنوان "فوت ده سالگی ارکستر سازهای بادی تهران" به رهبری جاوید مجلسی و سرپرستی سینا ذکایی در تالار وحدت برگزار می شود.

طنین سازهای بادی تهران برای مخاطبان /فوت ده سالگی در تالار وحدت+عکس
این کنسرت دربرگیرنده رپرتوارهای جدیدی  است و می تواند مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

ارکستر سازهای بادی تهران بعد از برگزاری مجموعه کنسرت های موفقی که داشتند مدتی فعالیت نکردند اما قرار است از این به بعد برنامه هایی را برای علاقه مندان موسیقی اجرا کنند.

جاوید مجلسی در تشریح تازه ترین فعالیت های این مجموعه، در اردیبشهت ماه از تلاش برای اجرای چند برنامه در نیمه دوم سال جاری سخن گفته بود.

این گروه در طول فعالیت خود اجرای قطعاتی از سبک‌های مختلف موسیقی از جمله کلاسیک، رمانتیک، جز، بلوز، لاتین و ایرانی را در کارنامه خود دارد.

طنین سازهای بادی تهران برای مخاطبان /فوت ده سالگی در تالار وحدت+عکس
گفتنی است؛ ارکستر سازهای بادی تهران از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را در عرصه موسیقی آغاز کرد. یکی از نکات قابل توجه این ارکستر وجود تمامی سازهای بادی در کنار یک دیگر است که نظیر این حرکت  کمتر در گروهای موسیقی ایران وجود داشته است. این مجموعه  سال ۱۳۸۷ موفق به کسب مقام اول جشنواره موسیقی فجر نیز شده است. ضمن اینکه برگزاری چندین کنسرت با خوانندگان مطرحی چون عالیم قاسم اف خواننده شهیر کشور آذربایجان از جمله فعالیت های این مجموعه در سال های اخیر است.

کنسرت ارکستر سازهای بادی تهران روز دوشنبه و سه شنبه 27 و 28 آذرماه ساعت 21:30 در تالار وحدت برگزار می شود.

انتهای پیام/ 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *