لاتاری امروز کلید می‌خورد

9:17 - 29 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۱۲۵
بر اساس آخرین اخبار فیلمبرداری فیلم سینمایی "لاتاری" به کارگردانی "محمدحسین مهدویان" به تهیه کنندگی "سید محمود رضوی" امروز در تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بر اساس آخرین اخبار فیلمبرداری فیلم سینمایی "لاتاری" به کارگردانی "محمدحسین مهدویان" به تهیه کنندگی "سید محمود رضوی" امروز در تهران آغاز خواهد شد.

این در حالی است که خبر مبنی بر شروع فیلمبرداری این اثر از 10 روز پیش در شهر دوبی اعلام شده بود و "ساعد سهیلی" و "هادی حجازی فر" و "جواد عزتی" به عنوان بازیگران اصلی این فیلم معرفی شده بودند.

هادی حجازی فر

لاتاری سومین همکاری مشترک هادی حجازی فر با محمدحسین مهدویان است و باید دید آیا این بار حجازی فر می‌تواند سیر صعودی خود طی دو جشنواره گذشته را ادامه داده و سیمرغ بلورین را به خانه ببرد؟ وی امسال با بازی در هفت فیلم یکی از پرکارترین بازیگران جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

حجازی فر امسال یکی از پرکارترین بازیگران سی و ششمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود. وی سال گذشته در دو فیلم "دارکوب" ساخته "بهروز شعیبی"، "آستیگمات" به کارگردانی "مجیدرضا مصطفوی" ایفای نقش کرد و با آنها عازم فجر خواهد بود.

"به وقت شام" کاری از "ابراهیم حاتمی کیا"، "شاه کش" ساخته "وحید امیرخانی"، "دو طبقه روی پیلوت" ساخته "ابراهیم ابراهیمیان" از جمله آثاری هستند که حجازی فر در آنها بازی کرده است.

جواد عزتی

جواد عزتی نیز بعد از بازی متفاوت خود در فیلم ماجرای نیمروز که نقد مثبت و تحسین اکثر منتقدین را به همراه داشت برای دومین بار جلوی دومین مهدویان خواهد رفت. هنوز درباره نقش هیچکدام از بازیگران صحبتی به میان نیامده است.

عزتی امسال بازی در دو فیلم "هزار پا" به کارگردانی "ابوالحسن داوودی" و "آینه بغل" کاری از "منوچهر هادی" را به پایان رسانده است. هزار پا به احتمال فراوان راهی فجر خواهد شد اما آینه بغل پیش از جشنواره اکران می شود.

ساعد سهیلی اما برای نخستین بار همکاری با مهدویان را تجربه می‌کند. وی سال گذشته گشت 2 را در جشنواره فجر داشت که با نقدهای منفی بسیاری همراه بود اما در گیشه توانست فروش بسیار خوبی داشته باشد.

با توجه به بازیگران اعلام شده احتمال می رود که تازه ترین ساخته مهدویان نیز مانند دو اثر گذشته خود یعنی "ایستاده در غبار" و "ماجرای نیمروز" فیلمی مردانه بوده و اکثر بازیگران آن را مردان تشکیل دهند.

محمدحسین مهدویان

از "لاتاری" به عنوان یکی از شانس های اصلی سی و ششمین جشنواره فیلم فجر یاد می شود و با وجود اینکه زمان زیادی برای ارسال آثار متقاضی برای جشنواره نمانده اما اکثر اهالی سینما و رسانه از قصد حضور مهدویان در سومین سال پیاپی خبر می دهند.

تاکنون "جواد عزتی" و "ساعد سهیلی" جلوی دوربین "هادی بهروز" مدیر فیلمبرداری این اثر رفته‌اند و این نشان می دهد که به احتمال فراوان هادی حجازی فر در بخش هایی از فیلم که در شهر دوبی فیلمبرداری شده نقشی نداشته است.

فیلم سینمایی لاتاری در ابتدا برای دریافت پروانه ساخت با مشکلاتی مواجه شد اما سر آخر توانست نظر مساعد شورای پروانه ساخت را جلب کرده و در هفته های آغازین پاییز موفق به دریافت پروانه شد تا از همان لحظه یکی از جدی ترین شانس های جشنواره فجر به نام لاتاری و مهدویان ثبت شود.

محمدحسین مهدویان

تاکنون برخی عوامل فیلم لاتاری مشخص شده اند که بدین شرح است: نویسنده و بازیگردان: ابراهیم امینی، مدیر تولید: کامران حجازی، مجری طرح: امیر بنان، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری طادی، مدیر صدابرداری: هادی ساعد محکم، طراح گریم: شهرام خلج، برنامه ریز: محمدرضا کشمیری، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول، دستیار اول فیلمبردار: مهران ممدوح، جلوه های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جانشین تولید: مسعود زمانی، مدیر تدارکات: محمداسماعیل کلبی آبادی، جلوه های ویژه کامپیوتری: سینا قویدل.

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *