رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ورود و خروج‌ها به شهر سرپل ذهاب کنترل می‌شود

14:49 - 28 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۹۰۰۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
صادقی در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب، با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در برقراری امنیت در مناطق زلزله زده اهتمام جدی دارند، گفت: در حال حاضر ورود و خروج‌ها به شهر سرپل ذهاب کنترل می‌شود.

ورود و خروج‌ها به شهر سرپل ذهاب کنترل می‌شودبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، محمد حسین صادقی صبح امروز یکشنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب، با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در برقراری امنیت در مناطق زلزله زده اهتمام جدی دارند، اظهار کرد: اجازه نمی‌دهیم، زمینه برای برخی از افراد فرصت طلب مستعد شود تا از این فضا سوء استفاده کنند.

وی متذکرشد: در حال حاضر ورود و خروج‌ها به شهر سرپل ذهاب کنترل می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در ادامه به موضوع ارائه حساب‌های شخصی متعدد برای کمک به زلزله زدگان از سوی برخی از افراد اشاره کرد و تصریح داشت: دستگاه‌های امداد رسان باید تولیت کار را برعهده بگیرند، زیرا اگر هرکس یک شماره حساب برای کمک به زلزله زدگان اعلام کند، امکان نظارت وجود ندارد.

وی همچنین با بیان اینکه حضور در مناطق زلزله زده و همراهی و ابراز همدردی مردم از اقصا نقاط کشور، غیرت ایرانیان را به نمایش می‌گذارد، گفت: این میزان تراکم ماشین‌ها در جاده‌ها و جمعیت کمک‌های مردمی در مناطق زلزله زده، اخلال ایجاد می‌کند و کار را از مدیریت میدانی مدیران خارج می‌کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *