رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کیه‌لینی: در سن‌سیرو با هم‌تیمی‌هایم خداحافظی کردم/ افرادی توانا هستیم اما الگویی برای همه نیستیم

0:02 - 26 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۸۳۹۹
دسته بندی: ورزشی ، اخبار خارجی
مدافع باتجربه تیم ملی فوتبال ایتالیا گفت: در سن سیرو با هم تیمی‌هایم خداحافظی کردم زیرا نمی دانستم که فرصت دیگری وجود خواهد داشت یا خیر.

به گزارش گروه ورزشی ، پس از ناکامی ایتالیا در راهیابی به جام جهانی 2018، گفته شد که جورجو کیه لینی، مدافع 33 ساله یوونتوس از تیم ملی خداحافظی خواهد کرد اما هنوز تصمیم وی قطعی نیست و برای این کار مردد است. کیه‌لینی در خصوص عدم راهیابی تیم ملی ایتالیا به جام جهانی 2018 روسیه، اظهار داشت: باید مطمئن شوم که چنین پایانی، شروع یک تولد دوباره باشد. مشخص است که اکنون در ایتالیا به دنبال مقصر و قربانی می‌گردند اما کل تیم شکست خورد و اشتباه کرد. به همان اندازه که به اصلاحات نیاز است، به اتحاد میان بخش‌های مختلف نیاز داریم و این مهم‌ترین موضوع است. با اصلاحات، می‌توانیم نسبت به چند سال گذشته بهتر کار کنیم. ما افرادی توانا هستیم اما الگویی برای همه نیستیم. با این حال اکنون هیچ عجله‌ای برای تصمیم گیری وجود ندارد.

کیه‌لینی در مورد وضعیت خودش در تیم ملی ایتالیا گفت: برای مدیریت انرژی‌ام، به خداحافظی از تیم ملی پس از جام جهانی فکر می کردم. بهترین ارزیابی‌ها با دخیل بودن کم‌ترین احساسات انجام می شوند اما در سن سیرو با هم تیمی‌هایم خداحافظی کردم زیرا نمی دانستم که فرصت دیگری وجود خواهد داشت یا خیر. امیدواریم چیزهایی در تیم گذاشته باشیم که به دیگران جهت رشد ایتالیا کمک کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *