اعزام نمایندگان رئیس قوه قضاییه به مناطق زلزله زده برای نظارت بر نحوه خدمت رسانی

11:29 - 23 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۶۳۵
مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه از اعزام نمایندگان رئیس دستگاه قضایی به مناطق زلزله زده غرب کشور جهت بررسی وضعیت حادثه دیدگان و نظارت بر نحوه خدمت رسانی خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی قوه قضاییه، حسن رحیمی با اشاره به دستور رئیس قوه قضاییه به روسای کل دادگستری های مناطق زلزله زده غرب کشور برای تامین امنیت این مناطق و همچنین تسریع در رسیدگی به وضعیت حادثه دیدگان، تصریح کرد: در پی حادثه تاسفبار زلزله اخیر در غرب کشور که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعداد زیادی از هموطنان عزیزمان شد، به دستور آیت الله آملی لاریجانی، هیأتی متشکل از معاونان رئیس قوه قضاییه به سرپرستی آقای کهزادی معاون  اداری و مالی قوه قضاییه، صبح امروز وارد کرمانشاه شد.

وی افزود: هیأت اعزامی در حال حاضر جهت بررسی و اطلاع از نحوه کمک رسانی و همچنین نظارت بر آخرین وضعیت امنیتی و انتظامی مناطق زلزله زده در این مناطق حضور دارند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، روز گذشته نیز رئیس دستگاه قضایی در ابتدای جلسه مسئولان عالی قوه قضاییه ضمن تسلیت و همدردی با داغدیدگان حادثه زلزله غرب کشور که موجب جان باختن و مجروح شدن عده ای از هموطنان عزیز شد بر لزوم تسریع در رسیدگی به مصدومان و مجروحان تاکید کرد و گفت: به روسای کل دادگستری استان های غربی برای تامین امنیت مناطق زلزله زده دستور اکید داده شده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *