فیلم کوین اسپیسی از جشن موسسه فیلم امریکا حذف شد/دوران سقوط بازیگر هالیوود+عکس

21:45 - 23 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۷۳۵۰
فیلم سینمایی "بازی مولی" به کارگردانی "آرون سورکین" که 22 نوامبر 2018 اکران بین‌المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی می‌کند به جایگزین فیلم "همه پول‌های جهان" در اختتامیه جشن موسسه فیلم آمریکا شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "بازی مولی" به کارگردانی "آرون سورکین" که 22 نوامبر 2018 اکران بین‌المللی خود را از سینماهای امریکای شمالی می‌کند به جایگزین فیلم "همه پول‌های جهان" در اختتامیه جشن موسسه فیلم آمریکا شد.

این جابجایی به دنبال اتفاقاتی است که برای "کوین اسپیسی" بازیگر فیلم "همه پول‌های جهان" افتاده و به همین دلیل همه پولهای جهان از اختتامیه این جشن سینمایی حذف شد.

این فیلم برداشتی از کتابی با همین نام نوشته "مولی بلوم" است و بر اساس واقعیت نوشته شده است. مولی بلوم یکی از شخصیت های معروف در عرصه بازی کارت در جهان است.

بازی مولی

آرون سورکین علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه این اثر را نیز شخصاً بر عهده داشته است تا سیزدهمین فیلمنامه خود را تجربه کند. وی تا به حال یکبار برای نگارش فیلمنامه "شبکه اجتماعی" اسکار بهترین فیلمنامه را از آن خود کرده است.

جسیکا چستین، ادریس البا، کوین کاستنر، ماکیل سرا، جوی کری، کریس ادوود و جان باس از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

جسیکا چیستن بازیگر اصلی این فیلم در نسخه تازه مردان ایکس نیز به ایفای نقش خواهد پرداخت.

 بازی مولی

درو گودارد در کنار راب لیفاید نگارش فیلمنامه این اثر را در دست دارند و پس از پایان آن خود گودارد کارگردانی این نسخه از فیلم سینمایی مردان ایکس را انجام خواهد داد.


برچسب ها: کوین اسپیسی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *