رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کربلا برایم آرامشی داشت که هیچ وقت تجربه نکرده بودم+عکس

7:30 - 22 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۶۹۹۱
بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" گفت: برای نخستین بار به زیارت حرمین مطهر می رفتم و احساس عجیبی در من وجود داشت. آرامش بی نهایت زیادی داشتم و احساس می کردم در خانه خود هستم.

شهین تسلیمی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی میزان، با اشاره به حضور خود در پیاده روی اربعین امسال گفت: همواره آرزو داشتم تا به زیارت امام علی (ع) و امام حسین (ع) بروم. البته این آرزویی است که همه مسلمانان دارند و من هم از کودکی ارادت ویژه ای به امام حسین (ع) داشتم و بالاخره امسال قسمت شد تا به زیارت ایشان بروم.

وی در همین راستا افزود: به لطف برخی از دوستان سریال زرد و سریال سر دلبران این سفر مقدور گشت و به همراه تنی چند از هنرمندان همچون کوروش سلیمانی و بهار ارجمند به پابوس ائمه معصومین رفتیم.

شهین تسلیمی

بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" ادامه داد: با وجود جمعیت بیشماری که برای زیارت آمده بودند هیچ مشکلی پیش نیامد و پذیرایی و میهمان نوازی بی نظیری از ما صورت گرفت.

وی در ادامه اضافه کرد: برای نخستین بار به زیارت حرمین مطهر می رفتم و احساس عجیبی در من وجود داشت. آرامش بی نهایت زیادی داشتم و احساس می کردم در خانه خود هستم. آرامشی که تا به حال لمس نکرده بودم و دوست داشتم ساعت‌ها در حرم امام علی (ع) و امام حسین (ع) بنشینم و با آنها درد و دل کنم.

شهین تسلیمی

بازیگری فیلم "آذر، پرویز، شهدخت و دیگران" از سفر دوباره خود به کربلا خبر داد و تصریح کرد: سفر اول تجربه ای بود تا بدانم برای دفعات بعد باید چگونه به کربلا بروم. به امید خدا اگر قسمت شود اسفند ماه و یا نوروز سال آینده بار دیگر می‌خواهم به کربلا رفته و از خلوتی آن ماه از سال استفاده کنم.

تسلیمی فضای معنوی پیاده روی اربعین و کربلا را زیبا توصیف و خاطرنشان کرد: حضور و زیارت اماکن متبرکه همیشه لذتبخش است؛ اما کربلا برای من لذتی دو چندان داشت. از تمامی هنرمندان دعوت می‌کنم تا این سفر معنوی را از دست ندهند زیرا اندوخته های فراوانی را برای آنها به همراه خواهد داشت.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *