رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کعبی به بازی با پارس جنوبی می‌رسد/ مهاجم صربستانی مورد تایید نظر محمدی قرار نگرفت

12:57 - 09 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۳۱۸۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع راست تیم فوتبال سپیدرود با بهبود مصدومیتش به بازی با پارس جنوبی می‌رسد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته یازدهم لیگ برتر عصر روز پنجشنبه میهمان تیم پارس جنوبی جم خواهد بود.
 
*تیم سپیدرود فردا (چهارشنبه) برای بازی با پارس جنوبی، رشت را ترک می‌کند. سپیدرودی‌ها ابتدا از رشت به عسلویه می‌روند و در این شهر اقامت می‌کنند و روز بازی به جم می‌روند تا در برابر صدرنشین لیگ برتر قرار بگیرند.
 
*تیم سپیدرود پس از بازی در این شهر اقامت نخواهد داشت و راهی تهران می‌شود. کاروان این تیم از تهران با اتوبوس به رشت برمی گردند تا به سرعت ریکاوری کرده و آماده بازی هفته دوازدهم شوند.

*حسین کعبی با بهبود مصدومیتش به بازی با پارس جنوبی می‌رسد. این بازیکن که هفته قبل به شدت آسیب دیده بود سلامت خود را بازیافته و در بازی با شاگردان تارتار می‌تواند بازی کند. به این ترتیب این تیم شمالی محروم و مصدومی برای این بازی ندارد.

*علی نظرمحمدی که از اوایل نیم فصل اول برای تیمش به دنبال پیدا کردن یک مهاجم خارجی خوب است،  بار‌ها مهاجمان خارجی را در تمرینات سپیدرود تست کرده ولی هیچگاه این خارجی‌ها مورد تایید این مربی  قرار نگرفتند. گویا این بار هم مهاجم صربستانی که اخیرا در تمرینات این تیم حضور داشت ایران را ترک کرد. چرا که مورد تایید واقع نشد.

دیدار سپیدرود در برابر پارس جم روز پنجشنبه ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی جم برگزار خواهد شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *