رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قهرمانی دختر سنگنورد ایرانی در مسابقات کاپ آسیا

12:09 - 07 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۲۳۳۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
الناز رکابی در فینال ماده بولدرینگ رقابت‌های سنگنوردی کاپ آسیا به عنوان قهرمانی رسید.

به گزارش گروه ورزشی ، در رقابت‌های سنگنوردی کاپ آسیا در چین، پنج ورزشکار ایرانی حاضر بودند. الناز رکابی در هر سه ماده لید، بولدرینگ و سرعت رقابت کرد و توانست در فینال ماده‌ بولدرینگ به عنوان قهرمانی دست یابد.

ماده بولدرینگ زنان:

الناز رکابی در فینال ماده بولدرینگ با شش سنگنورد از چین، سنگاپور، قزاقستان و ژاپن رقابت کرد و توانست مدال طلای این ماده را بر گردن آویزد. او در مقدماتی بولدرینگ در کنار 15 سنگنورد به رقابت پرداخت و به عنوان نفر نخست به نیمه نهایی و در نیمه نهایی باز هم به عنوان نفر نخست به فینال راه یافته بود. سی یین وانسا از سنگاپور، تامارا کازنتسوا از قزاقستان نیز به ترتیب در رده دوم و سوم ماده بولدرینگ ایستادند.

ماده لید زنان:

رکابی در مقدماتی لید هم با ۱۴ سنگنورد دیگر رقابت کرده بود و با دوبار تاپ مسیر در رتبه اول مشترک به نیمه نهایی رسیده بود که در نیمه نهایی هم با امتیاز 2.45 و مشترک با نمایندگان کشورهای ژاپن و چین باز هم با رتبه اول مشترک به فینال رسیده بود. رکابی باید در فینال ماده لید با هشت سنگنورد از کشورهای چین، کره و ژاپن رقابت کند. فینال این ماده تا ساعتی دیگر برگزار خواهد شد.

ماده سرعت زنان:

رکابی در مرحله رکوردگیری ماده سرعت نیز حضور داشت که با زمان ۱۱.۳۳ در میان ۱۱ شرکت کننده در رتبه هشتم قرار گرفت و به نیمه نهایی رسید. او در نیمه نهایی هشتم شد و از رسیدن به فینال بازماند. در ماده سرعت لیان هی از چین با رکورد 9.20 در رده نخست و آسل مارونوا از قزاقستان و ژوآ پن از چین دوم و سوم شدند.
خسرو هاشم زاده در ماده لید مردان و هر چهار نماینده مردان ایران در ماده بولدرینگ رقابت های کاپ آسیا به رقابت پرداختند که نتایج آن‌ها به شرح زیر است.

بولدرینگ مردان:

در مقدماتی ماده بولدرینگ نیز غلامعلی برات زاده، امیر نوری، رضا چاشی وخسرو هاشم زاده در کنار 28 سنگنورد رقابت کردند و به ترتیب با رتبه های ششم، 13، 15 و 20 به نیمه نهایی رسیدند اما در نیمه نهایی امیر نوری با ایستادن در رده یازدهم، رضا چاشی در رده دوازدهم، علی برات زاده هفدهم و خسرو هاشم زاده بیستم به کار خود در این رقابت ها پایان دادند.

لید مردان:

در مقدماتی ماده لید مردان هم تنها خسرو هاشم زاده از ایران با ۲۳ ورزشکار رقابت کرد و در رتبه هفتم مشترک ایستاد. او در نیمه نهایی با قرار گرفتن در رده یازدهم از راه یابی به فینال بازماند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *