رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فراهم شدن بستر ابلاغ الکترونیک در سیستان و بلوچستان، گامی در جهت احقاق حقوق مردم

12:27 - 05 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۱۶۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: احقاق حقوق شهروندان منوط به ابلاغ است که با فراهم شدن بستر ابلاغ الکترونیک در سطح استان مشکلات مردم برطرف خواهد شد.
فراهم شدن بستر ابلاغ الکترونیک در سیستان و بلوچستان گامی در جهت احقاق حقوق مردمبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان سیستان و بلوچستان ؛محمدرضا طاهری نسب صبح دیروز در مراسم افتتاح شبکه فیبرنوری دادگستری استان سیستان و بلوچستان در سالن شهید بهشتی اظهار کرد: سیستان و بلوچستان از استان‌های برتر کشور در حوزه فناوری اطلاعات است و این مهم در صورتی محقق شده که این استان در سنوات گذشته در سطح رتبه‌های آخر در حوزه فناوری اطلاعات بوده است.

وی افزود: با تلاش‌هایی که صورت گرفت و همکاری‌هایی که محقق شد توانستیم رتبه استان را از آخر به رده استان‌های برتر ارتقا دهیم و خوشحالیم که امروز سیستان و بلوچستان اولین استانی است که در بین استان‌های کشور به شبکه فیبر نوری متصل شده است.

طاهری با اشاره به اینکه تمامی شعب شورا‌های حل اختلاف استان نیز به شبکه فیبر نوری متصل شده است گفت: سرعت مناسب، جلوگیری از سرگردانی و اتلاف وقت ارباب رجوع از مهمترین مزایای این طرح است.

معاون فناوری اطلاعات و ارتباطات دادگستری سیستان و بلوچستان همچنین به اجرای طرح ابلاغ الکترونیک اشاره کرد و گفت: طرح ثبت نام ابلاغ الکترونیک در سامانه ثنا نیز در استان سیستان و بلوچستان از ابتدای امسال اجرا شد که ۱۷ درصد ابلاغ‌ها در سطح استان به صورت الکترونیک صادر شده است.

طاهری بیان کرد: همچنین ۴۲/۲ درصد ابلاغیه‌های شورا‌های حل اختلاف استان در این مدت به صورت الکترونیک صادر شده است.

وی گفت: احقاق حقوق شهروندان منوط به ابلاغ است که با فراهم شدن بستر ابلاغ الکترونیک در سطح استان مشکلات مردم برطرف خواهد شد.

گفتنی است با حضور معاون فناوری و اطلاعات و ارتباطات قوه قضاییه و معاون امور عمومی و پشتیبانی مرکز امار قوه قضاییه و جمعی از مسوولان قضایی استان پروژه استانی شبکه فیبر نوری دادگستری‌های سیستان و بلوچستان افتتاح شد.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *