رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

موافقت پارلمان مصر با حالت فوق العاده در این کشور به مدت 3 ماه دیگر

5:45 - 01 آبان 1396
کد خبر: ۳۶۰۲۲۲
نمایندگان پارلمان مصر روز یکشنبه با تصمیم عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تمدید حالت فوق العاده در سراسر کشور برای سه ماه دیگر موافقت کردند .

به گزارش گروه بین‌الملل ، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک از قاهره؛ با موافقت پارلمان مصر حالت فوق العاده در سراسر این کشور به مدت سه ماه دیگر تمدید شد.

براساس این گزارش ، نمایندگان پارلمان مصر روز یکشنبه با تصمیم عبد الفتاح السیسی رئیس جمهور این کشور برای تمدید حالت فوق العاده در سراسر کشور برای سه ماه دیگر موافقت کردند .

اعلام حالت فوق العاده شش ماهه در مصر از آوریل گذشته و پس از حمله خونین به دو کلیسا در شهرهای اسکندریه و طنطا که دهها کشته و زخمی بر جا گذاشته بود، به اجرا درآمد.

همزمان با تمدید حالت فوق العاده در مصر، عبد الفتاح السیسی روز یکشنبه از همه دستگاههای امنیتی این کشورخواست همه تلاش خود را برای تعقیب و بازداشت عاملان حمله روز جمعه به نیروهای امنیتی در استان الجیزه در جنوب غرب قاهره به کار گیرند.

در این حمله دهها نیروی امنیتی مصر کشته و یا زخمی شدند.

السیسی در نشست مشترک با وزیران دفاع، کشور، رئیس سازمان اطلاعات و برخی از مسئولان وزارت دفاع و کشور مصر درباره جزئیات وقوع حمله خونین روز جمعه در استان الجیزه و آخرین تلاش ها و اقدامات دستگاههای امنیتی برای شناسایی و بازداشت عاملان این حمله گفتگو کرد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *