بازدید رئیس کل دادگستری از شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی

13:44 - 30 مهر 1396
کد خبر: ۳۶۰۰۳۸
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس دادگستری خراسان رضوی در رأس هیأتی از مقامات قضایی و اداری از ستاد اداره شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی بازدید و با همکاران این اداره دیدار و گفتگو کرد.
بازدید رئیس کل دادگستری از شوراهای حل اختلاف خراسان رضویبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین مظفری از اداره شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری در رأس هیأتی از مقامات قضایی و اداری از ستاد اداره شورا‌های حل اختلاف خراسان رضوی بازدید و با همکاران این اداره دیدار و گفتگو کرد.

در این بازدید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با حضور در این اداره از نزدیک بر روند فعالیت‌های صورت پذیرفته در شورا‌های حل اختلاف نظارت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مظفری در این بازدید ضمن اشاره به پیشینه طولانی وجود فرهنگ صلح و سازش در ایران و اسلام خاطر نشان کرد: مردم ایران مردمی فرهنگ دوست و صلح طلب بوده و هستند و در گذشته نیز شاهد حل و فصل بسیاری از اختلافات و دعاوی توسط ریش سفیدان و بزرگان بودیم و امروز نیز نیازمند توجه و ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه هستیم و این مهم بحمدالله با کمک خود مردم و نخبگان جامعه و به دست اداره شورا‌های حل اختلاف در حال تحقق می‌باشد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی یکی از سیاست‌های اصولی دستگاه قضایی را حمایت از شورا‌های حل اختلاف دانست و خاطر نشان کرد: خراسان رضوی مانند بسیاری از زمینه‌های دیگر در حوزه شورا‌های حل اختلاف نیز پیشگام بوده است.
  


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *