سینمای وحشت گیشه جهان را قبضه کرد+عکس

10:30 - 28 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۹۰۷
فیلم سینمایی "آن" که در ژانر وحشت ساخته شده فروش طوفانی را در سینماهای جهان تجربه می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "آن" که در ژانر وحشت ساخته شده فروش طوفانی را در سینماهای جهان تجربه می‌کند.

این فیلم پس از شش هفته در امریکا 320 میلیون دلار و در کشورهای دیگر 320 میلیون دلار تا در کل فروشی جهانی و معادل 640 میلیون دلار را در دست داشته باشد.

سینمای وحشت گیشه جهان را قبضه کرد+عکس////////////////////جمعه

"آن" یک فیلم ترسناک بر اساس رمانی به همین نام از استفن کینگ است. این فیلم بیانگر داستان هفت کودک از شهر دری در ایالت مین آمریکا است که از که در اثر مواجهه با شخصیتی ناشناس دچار وحشت شده‌اند.

در شهر دری از ایالت مین در تابستان سال ۱۹۸۹ یک گروه از نوجوانان معروف به "باشگاه بازندگان" مبارزه با موجودی فناناپذیر و تغییر شکل دهنده که مسئول ناپدید شدن ده‌ها تن از کودکان شهر است را آغاز می‌کنند که این خود منجر می‌شود آنها ذات درونی خود را آشکار کنند.

۷ مارس ۲۰۱۷، عنوان این فیلم توسط استفن کینگ، بخش اول-باشگاه بازندگان اعلام شد. "آن" در سال ۲۰۱۷ نامزدی دریافت جایزه تریلر طلایی را برای بهترین فیلم ژانر وحشت کسب کرد؛ که در نهایت آن را به دست آورد.

دلقک قاتل

"آندرس بوسچیتی" کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته و "چیس پالمر" به همراه "چری فوکونگا" نگارش فیلمنامه این فیلم ترسناک را بر عهده داشته‌اند.

بیل سارسگارد، فیلن وولفگارد، سوفیا لیلیز، خاویر بوتت، نیکولاس همیلتون و مگان کارپنتر در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *