رژیم صهیونیستی از پیروزی‌های ارتش سوریه می‌ترسد

0:58 - 26 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۷۶۷
رئیس مجلس سوریه خواستار محکوم کردن تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به خاک کشورش از سوی شرکت کنندگان در نشست بین المجالس شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ، رئیس مجلس سوریه گفت: حمله رژیم صهیونیستی به پایگاه نظامی در ریف دمشق نشانه ترسی است که از پیروزی های ارتش سوریه بر تروریست ها دارد.

به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) ، «حموده صباغ» روز سه شنبه در سخنرانی خود در یکصد و سی و هفتمین نشست بین المجالس افزود: این اقدام رژیم صهیونیستی تاکیدی دوباره بر میزان ارتباط ساختاری میان این رژیم تروریستی و گروه هایی است که با هدف گسترش قتل و ویرانی فعالیت می کنند.


صباغ ادامه داد: باید از اقدامات ناامیدانه و آشکار این رژیم که برای سرپوش گذاشتن شکست های تروریست ها در خاک سوریه انجام می شود جلوگیری کرد.


رئیس مجلس سوریه خواستار محکوم کردن تجاوز جنگنده های رژیم صهیونیستی به خاک کشورش از سوی شرکت کنندگان در نشست بین المجالس شد.


صباغ گفت: کسانی که دم از مبارزه با تروریسم می زنند همان ایجاد کنندگان و حامیان مالی و تسلحیاتی تروریسم هستند و تروریست های زخمی که دستشان به خون ملت سوریه آلوده است را دربیمارستان های خود مداوا می کنند.


وی توضیح داد: هربار که ارتش سوریه و همپیمانان ما، تروریسم را در خاک کشوررمان سرکوب کردند، دشمنان تلاش می کنند از طریق تجاوز به خاک یا نقض حریم هوایی سوریه که برخلاف قوانین و عرف بین المللی است، به تروریست ها کمک کنند.


رژیم صهیونیستی روز دوشنبه باچند موشک یکی از پایگاه های ارتش سوریه در شرق دمشق را هدف قرارداد که فقط خسارت های مادی برجای گذاشت.


یکصد و سی و هفتمین نشست بین المجالس با شرکت هیات های پارلمانی از 171 کشور از جمله جمهوری اسلامی ایران شامگاه شنبه در سن پترزبورگ گشایش یافت.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *