رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مأموریت نیروهای مسلح در برقراری امنیت و ایجاد آسایش برای مردم بزرگترین معروف است

15:43 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۶۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان گفت: مأموریت نیروهای مسلح در برقراری امنیت و ایجاد آسایش برای مردم و جامعه بزرگترین معروف است.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح، شورای استانی پیشگیری از وقوع جرم در نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.


رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: علی‌رغم همه تهدیدات و ناامنی‌هایی که در منطقه وجود دارد به برکت خون شهیدان و مجاهدت نیروهای مسلح امنیت قابل قبولی را در استان شاهدیم.

مرتضی تمیزی افزود: ولی این موضوع نباید ما را قانع کند، باید همیشه هوشیار باشیم و اشراف اطلاعاتی ما در حد بسیار بالایی باشد تا بتوانیم کوچکترین تحرکات را در نطفه خنثی کنیم تا خدای‌ ناکرده امنیت، دچار چالش نشود.

وی اظهار داشت: انتظار ما از همه دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی این است که با توان اطلاعاتی بالا و استفاده از ظرفیت‌هایی که در اختیار دارند، مانند همیشه اوضاع را مدیریت کنند.

این مقام قضایی در ادامه، با اشاره به این حدیث از امام جواد (ع) که امربه‌معروف و نهی از منکر دو مخلوق از مخلوقات خداوند عزوجل هستند، تصریح کرد: هرکس امربه‌معروف و نهی از منکر را یادآوری و اجرا کند خدا به او نصرت می‌دهد و هر کس این فریضتین را ترک کند مورد عقاب الهی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: مأموریت نیروهای مسلح در برقراری امنیت و ایجاد آسایش برای مردم و جامعه بزرگترین معروف است.

سرهنگ ملاشاهی جانشین فرمانده مرزبانی استان در ادامه، از مسئولین سازمان قضایی استان به خاطر حساسیت‌هایشان نسبت به پیشگیری از وقوع جرم تشکر کرد و گفت: موضوعات بسیار خوبی در شوراهای استانی مطرح و همان‌طوری که در گزارش‌ها دیده می‌شود نتایج مثبتی را شاهد هستیم که این تأثیر مطلوب، حاصل تعامل خوب سازمان قضایی با نیروهای مسلح در سطح استان است.

در پایان این جلسه، از 20 نفر از فعالان عرصه پیشگیری از وقوع جرم نیروهای مسلح استان با اهدای هدیه و لوح سپاس تجلیل بعمل آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *