وقتی هالیوود از دیدن یک پسربچه شگفت زده می‌شود+عکس

21:45 - 26 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۵۳۰
فیلم سینمایی "شگفت زده" کاری از "تاد هینس" اکران بین‌المللی خود را از فردا در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی کاری از "تاد هینس" اکران بین‌المللی خود را از فردا در سینماهای امریکای شمالی آغاز خواهد کرد.

این فیلم روایتی مرموز در سینمای هالیوود را دنبال می‌کند. یک پسربچه در شهر میدوست، همزمان با دختر جوانی که در نیویورک پنجاه سال قبل زندگی می کرده، ارتباط اسرارآمیزی را تجربه می کنند.

داستان دختری ناشنوا در سال 1927 که به دنبال یافتن لیلیان میهیو، بازیگر الگوی زندگی‌اش، سفری را آغاز می‌کند و داستان پسر جوانی در پنجاه سال بعد که به دنبال پدرش می‌گردد.

شگفت زده

برایان سلزینک فیلمنامه این اثر را بر اساس رمانی با همین نام روی کاغذ آورده و کمپانی آمازون تولید و پخش آن را بر عهده گرفته است.

"اوکاس فگلی"، "جولیان مور"، "میشل ویلیامز"، "دیمن یانگ"، "لارن لیدلف" و "کورن اسمیت" از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "شگفت زده به ایفای نقش پرداخته اند.

"مت دیمون" و "جولیان مور" دو ستاره هالیوود فیلم "سابربیکان" به ایفای نقش پرداخته اند و این فیلم 3 نوامبر 2017 اکران بین‌المللی خود را آغاز خواهد کرد.

جوئل کوئن، ایتان کوئن و گرانت هزلف فیلمنامه این اثر کمدی، جنایی و معمایی را دو سال پیش به نگارش در آوردند.

مت دیمون، وودی هارلسون، اسکار آیزاک، جاش برولین و جولین مور از جمله بازیگران مطرحی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

فیلمبرداری "سوبربیکان " پاییز امسال به پایان رسید و پس از پایان مراحلپس از تولید، این فیلم نهایتاً سال آینده اکران خواهد شد.

این فیلم ماجرای یک جنایت مرموز است که در حومه شهر سوبربیکان خانواده آرامی را درگیر خود می‌کند.

حومه شهر

داستان فیلم که در دهه پنجاه روایت می‌شود، منعکس‌کننده بدترین و بهترین حالات بشریت در خانواده این شهر است. زمانی که این خانواده آرام وارد ماجرایی مرموز و معمایی می‌شوند اعضای خانواده مبدل به افرادی باج‌خواه ،انتقام‌گیر و خائن می‌گردند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *