کیفرخواست متهمان پرونده معروف به خرچنگ‌های سیاه صادر شد

9:32 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۸۴۳۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
قاضی حیدری از صدور کیفرخواست متهمان پرونده معروف به «خرچنگ های سیاه» خبر داد.

قاضی حیدری معاون دادستان مشهد در گفت‎وگو با خبرنگار گروه حقوقی قضایی ، از صدور کیفرخواست متهمان پرونده معروف به «خرچنگ های سیاه» خبر داد.

وی ادامه داد: پرونده مذکور از زوایای مختلف در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد مورد بررسی قرار گرفت و اتهام «افساد فی الارض» به آنان تفهیم شد و اتهام «تجاوز به عنف» متهمان این پرونده در دادگاه کیفری یک خراسان رضوی رسیدگی می شود. 


معاون دادستان مرکز خراسان رضوی خاطرنشان کرد: براساس کیفرخواست صادر شده از سوی نماینده دادستان مشهد، 2 تن از متهمان پرونده به اتهام مشارکت در آدم ربایی و 3 تن دیگر نیز به اتهام معاونت در آدم ربایی پای میز محاکمه قرار می گیرند.


وی در مورد اتهام تجاوز به عنف گفت: اتهام تجاوز به عنف از جمله مصادیقی است که باید در دادگاه کیفری یک به آن رسیدگی شود و در پرونده معروف به خرچنگ های سیاه نیز هر پنج متهم با همین اتهام در دادگاه محاکمه می شوند و رای قضات با تجربه دادگاه کیفری پس از برگزاری جلسات محاکمه صادر خواهد شد.

به گزارش ، این افراد با غصب عنوان مامور نیروی انتظامی زنان و دختران جوان را در پوشش مسافرکشی سوار خودرو می کردند و با استفاده از شوکر پس از سرقت اموال، آنان را مورد آزار قرار می دادند.

متهمان اصلی پرونده «خرچنگ های سیاه» با صدور دستورات ویژه قضایی و با تلاش گسترده کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در چهاردهم خرداد دستگیر شدند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *