رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برنامه محوری و نظم، ضامن اثر گذاری کار فرهنگی است

13:02 - 25 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۹۳۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: برای اثر گذاری هرچه بیشتر کار فرهنگی التزام به برنامه ریزی دقیق و نظم در امور اجتناب ناپذیر است.
برنامه محوری و نظم، ضامن اثر گذاری کار فرهنگی استبه گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد ؛ محمدرضا عرشیان در جلسه تبیین نقش رهبران فرهنگی در مدل تعالی فرهنگی که با حضور مشاور معاون فرهنگی قوه قضاییه در یزد تشکیل گردید، افزود: مدل تعالی فرهنگی، به جهت نظم بخشیدن به کار و دسترسی به ارزیابی دقیق برنامه‌های انجام شده است.

وی ضمن تقدیر از رابطان فرهنگی که در عین پر کاری در حوزه‌های قضایی، امور فرهنگی را نیز به عنوان رسالتی مضاعف به دوش می‌کشند، اظهار داشت: رابطان فرهنگی مجدانه، بدون هیچ چشم داشت و توقعی در حوزه‌های قضایی امور فرهنگی را پیگیری و اجرا می‌نمایند که این گونه خالصانه کار کردن بدون تردید مرضی درگاه الهی است.

این مقام مسئول، پیگیری مسابقات فرهنگی، قران و نهج البلاغه و همچنین برگزاری کلاس‌های اخلاق را از مهمترین کار‌های رابطان فرهنگی ذکر کرد و بیان داشت: برنامه ریزی و پیگیری همه این امور فرهنگی باید در اجرای بهتر و سریعتر رسالت سازمانی دستگاه قضایی که همانا احقاق حق، گسترش عدل و تأمین امنیت و آرامش است، اثر گذار باشد.

وی تصریح کرد: برنامه‌های فرهنگی در دستگاه قضایی بر اساس آموزه‌های اسلامی، قران و سیره اهل بیت علیهم السلام طراحی و تدوین شده است و تلاش در مسیر اجرای این برنامه‌ها همان حاکمیت اخلاق اسلامی، معارف دینی و دستورات الهی است.

لازم به ذکر است در پایان این جلسه از رابطان فرهنگی فعال در حوزه‌های قضایی استان یزد تقدیر شد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *