رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از تکذیب خبر ساخت دورهمی 3 تا عمل جراحی بازیگر زیر آسمان شهر/چه فیلم‌هایی به جشنواره فجر می‌رود+عکس

16:45 - 22 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۵۴۴
بیست و دومین روز از مهر ماه سال 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موافقت فرزند ملکه رنجبر برای انجام عمل جراحی روی این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، بیست و دومین روز از مهر ماه سال 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به موافقت فرزند ملکه رنجبر برای انجام عمل جراحی روی این بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون اشاره کرد.

از تکذیب خبر ساخت دورهمی 3 تا عمل جراحی بازیگر زیر آسمان شهر/چه فیلم‌های به جشنواره فجر می‌رود+عکس

این بازیگر با سابقه سینما و تلویزیون که مجموعه به یاد ماندنی "زیر آسمان شهر" را در کارنامه دارد چند روزی است که به دلیل مشکلات قلبی در بیمارستان بستری شده و فردا عمل جراجی خواهد شد.

بررسی آثار متقاضی برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از دیگر اخبار مهم امروز در عرصه سینما بود. فیلم‌های حکایت دریا، مصادره، لونه زنبور، آشفتگی، به وقت شام از جمله آثار مهم فجر امسال هستند.

 از تکذیب خبر ساخت دورهمی 3 تا عمل جراحی بازیگر زیر آسمان شهر/چه فیلم‌های به جشنواره فجر می‌رود+عکس

ملکه رنجبر فردا جراحی می‌شود/مردم برای بازیگر زیر آسمان شهر دعا کنند

فریبرز ایروانی فرزند ملکه رنجبر در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره جدیدترین وضعیت جسمانی این بازیگر گفت: دکتر ماندگار روز پنجشنبه وارد ایران شد، مادرم را معاینه کرد و قرار است روز یکشنبه وی را جراحی کند.

وی درباره میزان خطر جراحی ملکه رنجبر توسط این پزشک و قبول رضایت به جراحی اظهار کرد: دکتر ماندگار گفته اند که تمام تلاش خود را می کنند تا عمل موفقیت آمیز باشد، من نیز به جهت تخصص و کاربلدی دکتر به وی اعتماد کردم و امیدوارم که مادرم حالش خوب شود.

پسر ملکه رنجبر افزود: از مردم خواهش می کنم که برای مادرم دعا کنند و از هنرمندان هم می خواهم که مادرم را فراموش نکنند.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کیک کنید.

سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر

از بازگشت علی نصیریان به سینما تا اولین فیلم مهران احمدی/اهالی سینما خود را به قطار فجر می‌رسانند+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سی‌وششمین جشنواره فیلم فجر طبق روال هر ساله بهمن ماه امسال و البته با تغییرات فراوان برگزار می‌شود.

فراخوان این جشنواره طی هفته گذشته منتشر شده و نقدهای فراوانی را به همراه داشت. علاوه بر انتقادات از فراخوان و حاشیه‌های مالی جشنواره سال پیش، موضوعی تازه جشنواره را تحت الشعاع قرار داده است.

روابط عمومی جشنواره طی خبری از عدم برپایی جشنواره در برج میلاد تهران خبر داد و همین عاملی بود تا انتقادات از برگزاری این دوره از جشنواره دو چندان شود. همین طور جدا کردن سینماهای اهالی رسانه از هنرمندان خبر دیگری بود که کام اهالی خبر را تلخ تر از گذشته کرد.

در این میان کارگردانان سینمای ایران به دور از این حاشیه‌ها به ساخت و تولید آثارشان مشغول بوده و آماده حضور در سی‌وششمین دوره از جشنواره فیلم فجر می‌شوند.

از جمله کارگردانان مطرحی که هم‌اکنون برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کرده‌اند می‌توان به "هومن سیدی"، "رسول صدرعاملی"، "بهمن فرمان آرا"، "مهران احمدی"، "بایرام فضلی"، "ابراهیم حاتمی‌کیا"، "فریدون جیرانی"، "مصطفی کیایی"، "فرزاد موتمن" و "تینا پاکروان" اشاره کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کیک کنید.

شراره رخام

جزیره گنج به زودی با اجرای ولدبیگی و فلاح روی آنتن شبکه 3 می‌رود/خندوانه رقیبی جدید پیدا کرد

شراره رخام بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، در خصوص فعالیت‌های خود در عرصه سینما گفت: اخیراٌ تهیه کنندگی یک تله فیلم را به پایان رسانده‌ام و هم اکنون پیش تولید تله فیلمی دیگر با ژانر پلیسی را آغاز کرده‌ام. فیلمنامه اثر انتخاب شده و پس از اتمام مراحل اداری ساخت آن شروع خواهد شد.

وی درباره مضمون این تله فیلم افزود: اولین تله فیلمی که ساخت آن به پایان رسیده با نام موقت "گروگان" که با همکاری نیروی انتظامی استان قم ساخته شده است. "محمد ابراهیمی" کارگردانی گروگان را بر عهده دارد. وی از جمله جوانان خوش آتیه سینمای ایران است که به زودی در فجر دیده خواهد شد.

بازیگر نمایش "کژدم" از حضور دوباره خود در عرصه تئاتر خبر و ادامه داد: علاوه بر این در عرصه بازیگری پیشنهاد حضور در سه تئاتر را دارم که پس از انتخاب یکی از آنها وارد مرحله تمرین خواهم شد. همین طور در سریال جدید "بهرام بهرامیان" نیز به ایفای نقش خواهم پرداخت.

وی درباره چگونگی حضور در این سریال اذعان کرد: در حال حاضر صحبت‌های اولیه برای بازی سریال بهرام بهرامیان انجام شده و با توجه به اپیزودیک بودن اثر هنوز نوبت به فیلمبرداری بخش‌های بازی من فرا نرسیده است. پروداکشن این سریال بسیار وسیع بوده و من به احتمال فراوان تا یک ماه دیگر جلوی دوربین خواهم رفت.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کیک کنید.

 از تکذیب خبر ساخت دورهمی 3 تا عمل جراحی بازیگر زیر آسمان شهر/چه فیلم‌های به جشنواره فجر می‌رود+عکس

دیگر قرار نیست دورهمی را بسازیم/خبر مذاکرات ما با شبکه نسیم صحت ندارد

هاشم رضایت تهیه کننده برنامه "دورهمی" در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره خبر ساخت فصل سوم  برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری که در رسانه ها منتشر شده است، گفت: دیگر قرار نیست برنامه "دورهمی" ساخته شود.

وی در ادامه درباره خبرهای منتشره و مذاکراتی که مطرح است خاطرنشان کرد: من و آقای رحیمی تهیه کنندگان این برنامه هستیم و می گوییم چنین حرف هایی صحت ندارد مگر این که بدون ما که خالق کار هستیم مذاکراتی انجام شده است که ما خبر نداریم!.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کیک کنید.

از تکذیب خبر ساخت دورهمی 3 تا عمل جراحی بازیگر زیر آسمان شهر/چه فیلم‌های به جشنواره فجر می‌رود+عکس

نمی توانم دائم برای ساخت سریال حضرت زینب(س) اصرار کنم/فیلمنامه جدیدم درباره یک قهرمان کردستانی است

سید ضیاءالدین دری تهیه کننده و کارگردان تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره آخرین وضعیت فعالیت های خود گفت: در حال نگارش فیلمنامه‌ای با موضوع یکی از قهرمان های مبارز کردستان هستم و ژانر کار تاریخی است.

وی افزود: 60 درصد از فیلمنامه نوشته شده است و  وقتی نگارش فیلمنامه تمام شود باید برای مراحل بعدی و تولید آن اقدام کنم و اگر درباره برآورد مالی و بودجه آن به نتیجه برسیم می توانم بگویم که تازه این اثر برای تولید آماده می شود.

این کارگردان درباره اسم فیلمنامه جدید خود اظهار کرد: این فیلمنامه اسم ساده ای دارد اما تمایلی ندارم که اسم آن را تا به نتیجه رسیدن مطرح کنم چون با انتشار آن ممکن است مانند فیلمنامه قبلی‌ام حضرت زینب(ص) صرفا حرف‌هایی زده شود و کاری پیش نرود.

دری تصریح کرد: نگارش فیلمنامه‌ام تا 1 ماه دیگر به پایان می رسد و بعد از آن باید وارد مذاکره شویم تا با مسئولان بر سر تولید پروژه به نتیجه برسیم.

برای مشاهده ادامه این گفت‌وگو اینجا کیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *