لیست تکمیلی نمایندگان رسمی فروش بلیط پرواز‌های ایام اربعین

12:44 - 22 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۷۴۸۲
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، لیست تکمیلی نمایندگان رسمی فروش بلیط پرواز‌های ایام اربعین حسینی را اعلام کرد.

به گزارش گروه اقتصاد ،رضا جعفرزاده اظهار کرد: پرواز‌های اربعین حسینی از ۱۳ آبان آغاز و تا ۲۲ آبان ماه جاری ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: سازمان هواپیمایی کشوری به منظور ساماندهی و جلوگیری از اختلال در فروش بلیت پرواز‌های ایام مذکور لیست تکمیلی (پیوست) نمایندگان رسمی فروش بلیط پرواز‌های ایام اربعین را جهت رفاه متقاضیان با ذکر آدرس و شماره تلفن‌های آن مراکز اعلام کرد.

به گفته مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری علاوه بر دفاتری که در جدول پیوست آمده است نمایندگی فروش شرکت‌های هواپیمایی نیز آمادگی خود را برای ارائه بلیت اعلام کرده است.

جعفرزاده با بیان اینکه نرخ بلیت تهران- نجف- تهران، تهران- بغداد- تهران یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و مشهد- نجف- مشهد، مشهد- بغداد- مشهد یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و بلیت یکسره از مبدا تهران ۶۰۰ هزار تومان و یکسره مشهد به دو مقصد نجف و بغداد ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است گفت: هر گونه فروش خارج از نرخ اعلام شده تخلف محسوب شده و در صورت ارسال شکایات از طریق سایت سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی www.cao.ir یقینا برخورد خواهد شد.

وی از مسافران خواست تا از خرید بلیت از مراکز غیر مجاز خودداری کنند و در صورت مشاهده فروش بلیت توسط سایت‌ها و مراکز غیر مجاز برخورد خواهد شد.

دریافت فایل



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *