دلفی و صیاد در تعقیب ناکامورا در راه آقای گلی جام جهانی

17:44 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۸۳۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
الهیار صیاد و یونس دلفی با دو گل زده در تعقیب کیتو ناکامورا از ژاپن هستند که با سه گل زده در صدر جدول گلزنان جام جهانی نوجوانان قرار دارد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، تیم فوتبال نوجوانان ایران در جام جهانی 2017 نتایج دور از انتظاری کسب کرده و به دو پیروزی مقابل گینه و آلمان دست یافته است. نوجوانان ایران در این دو بازی 7 گل به ثمر رسانده‌اند که سهم یونس دلفی و الهیار صیاد بیشتر از سایر بازیکنان بوده است.

الهیار صیاد تنها بازیکن تیم نوجوانان ایران است که در هر دو بازی موفق شده گل بزند. صیاد گل نخست ایران را در این تورنمنت مقابل گینه به ثمر رساند. این بازیکن مقابل آلمان هم موفق شد در دقیقه 49 و روی پاس زیبای یونس دلفی، با ضربه‌ سر گل دوم تیم نوجوانان ایران را به نام خود ثبت کند.

یونس دلفی هم مانند صیاد در جام جهانی دو گل به ثمر رسانده است. تفاوت دلفی با صیاد در این است که بازیکن استقلال خوزستان و جوانترین بازیکن فعلی لیگ برتر، هر دو گل خود را وارد دروازه آلمان کرده و مقابل گینه پایش به گلزنی باز نشده است.

دلفی بی شک ستاره تیم نوجوانان مقابل آلمان بود. بازیکنی که گل‌های اول و دوم را در دقایق 6 و 42 به ثمر رساند و گل سوم را برای صیاد ساخت. این دو ستاره ایرانی در حال حاضر با دو گل زده در تعقیب کیتو ناکامورا از ژاپن هستند که در بازی با هندوراس هت‌تریک کرد و در صدر جدول گلزنان این رقابت‌هاست.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *