پیشروی گسترده ارتش سوریه در شهر دیرالزور

10:17 - 19 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۶۱۱
ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه تروریست‌های داعش در داخل شهر دیرالزور موفق به پیشروی گسترده‌ای شده و مناطق جدیدی از این شهر را از اشغال تروریست‌ها آزاد کردند.

پیشروی گسترده ارتش سوریه در شهر دیرالزور/نیروهای سوری برای بیرون راند کامل تروریست‌ها از شهر آماده می‌شوندبه گزارش گروه بین‌الملل ، ارتش سوریه در ادامه عملیات خود علیه تروریست‌های داعش در داخل شهر دیرالزور موفق به پیشروی گسترده‌ای شده و مناطق جدیدی از این شهر را از اشغال تروریست‌ها آزاد کردند.

در این عملیات که با پشتیبانی جنگنده‌های روسیه انجام شده، نیروهای ارتش سوریه مواضع داعش را در محله «العرفی» هدف قرار داده و موفق شدند چندین واحد مسکونی را در این محله از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند.

منابع نظامی گزارش دادند که ارتش سوریه شب گذشته بخشی از این محله را به کنترل خود درآوردند و ده‌ها تروریست را نیز به هلاکت رساندن که یکی از فرماندهان میدانی داعش نیز در این عملیات به هلاکت رسیده است.

در همین حال طی هفته گذشته نیروهای ارتش سوریه در حال جابه‌جایی مواضع خود در استان دیرالزور بوده‌اند و انتظار می‌زود که به زودی آخرین عملیات خود را برای بیرون راندن کامل عناصر تروریستی از شهر دیرالزور آغاز کنند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *