رکابزنان ایرانی بسیار توانمند هستند/ مردم آذربایجان ایران بسیار خونگرم و شاد هستند

21:25 - 17 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۶۱۶۳
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
رکابزن تیم بیبی دامپ هلند گفت: رکابزنان ایرانی عملکرد خوبی در سربالایی ها دارند و به سختی خود را به دسته پیشرو رساندم.

مارکو دووتز رکابزن تیم بیبی دامپ هلند که توانست در مرحله دوم تور بین‌المللی آذربایجان که عنوان پیراهن طلایی را همانند مرحله نخست، از آن خود کرد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص کسب عنوان پیراهن سبز «پیراهن امتیازی» مرحله دوم تور بین‌المللی ایران-آذربایجان گفت: متأسفانه در مرحله دوم نتوانستم جزو ۳ نفر برتر قرار بگیرم، اما عملکرد بدی هم نداشتم.

وی ادامه داد: من در سربالایی آنچنان توانمند نیستم و به همین علت در مرحله دوم رکابزنان تیم شهرداری تبریز عملکرد قابل قبول‌تری نسبت به تیم‌های دیگر ارائه کردند، اما به هرحال توانستم در کیلومتر‌های پایانی این مرحله، خودم را به جمع دسته پیشرو برسانم.

رکابزن تیم بیبی دامپ تصریح کرد: البته مرحله امروز خیلی سخت بود، چون طولانی‌ترین مرحله تور آذربایجان است، سربالایی اول برایم خیلی سخت بود خودم را در جمع دسته پیشرو قرار دهم. رکابزنان ایرانی در سربالایی‌ها می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

دووتز در پایان تصریح کرد: من برای اولین بار است در تبریز برای حضور در یک تورنمنت شرکت می‌کنم، اما قاطعانه می‌گویم مردم منطقه آذربایجان ایران بسیار خونگرم و شاد هستند، تا بدین لحظه از تور هم هیچگونه مشکلی نداشتیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *