اقدامات خشونت آمیز علیه مسلمانان در کانادا ادامه دارد

10:07 - 16 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۵۶۰۱
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
پس از اقدام خشونت آمیز یک سومالیایی که هفته گذشته در کانادا روی داد زنان مسلمان همچنان مورد توهین و ضرب وشتم قرار می‌گیرند.

اقدامات خشونت آمیز علیه مسلمانان در کانادا ادامه داردبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از مرکز پایش ستاد حقوق بشر، پس از اقدام خشونت آمیز یک سومالیایی که هفته گذشته در کانادا روی داد، زنان مسلمان همچنان مورد توهین و هجوم قرار می‌گیرند.

بر اساس این گزارش، سه زن مسلمان عنوان داشتند که مردان در انظار عمومی به آن‌ها ناسزا گفته وتوهین کرده اند. یکی از این زنان که مورد ضرب و شتم قرار گرفته، در حال حاضر در بیمارستان بستری است.

نورتو عبدالرحمن در این خصوص می‌گوید: در حال رانندگی بوده که یک مرد جلوی او را گرفته و پس از ناسزا گفتن و استفاده از الفاظ رکیک به وی گفته که باید کشور را ترک کند.

این موارد بپس از اقدام خشونت آمیز یک پناهنده سومالیایی در سپتامبر ۲۰۱۷، صورت می‌گیرد.

عبدالله حسن شریف ۳۰ ساله، با یک کامیون که به گفته پلیس، پرچم داعش داشته، عمدا یک افسر پلیس و چند عابر پیاده را مورد اصابت قرار می‌دهد.

در حالی که صد‌ها نفر در تظاهرات صلح روز یکشنبه که توسط جامعه مسلمانان تدارک دیده شده بود شرکت کردند، این حمله احساسات برخی از افراد ضد مهاجر و ضد مسلمان را تشدید کرده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *