ما کشور را تغییر خواهیم داد و آن را پس خواهیم گرفت

5:56 - 03 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۰۹۰
حزب افراطی آلترناتیو برای آلمان روز یکشنبه پس از برگزاری انتخابات پارلمانی قول داد شرایط موجود در این کشور را تغییر دهد.

به گزارش گروه بین الملل ،به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ حزب افراطی آلترناتیو برای آلمان روز یکشنبه پس از برگزاری انتخابات پارلمانی قول داد شرایط موجود در این کشور را تغییر دهد.

الکساندر گولاند از سران حزب راست افراطی ملی گرای آلمان موسوم به آلترناتیو برای آلمان که یک حزب ضداسلامی و ضدمهاجرت است اعلام کرد "ما کشور را تغییر خواهیم داد. ما آنگلا مرکل را از عرصه سیاست بیرون خواهیم کرد و کشورمان را پس خواهیم گرفت.

حزب آلترناتیو برای آلمان در سال 2013 به منظور مقابله با پول واحد اروپا و طرحهای نجات مالی منطقه یورو تشکیل شد اما به تدریج به یک حزب مهاجرستیز و بیگانه ستیز تبدیل شد به طوری که در حال حاضر برخی از اعضا و رهبران آن از قبیل الکساندر گولاند هشدار داده اند اگر وضع به همین منوال ادامه داشته باشد آلمانها به زودی در کشور خودشان هم احساس غربت خواهند کرد.

در انتخابات پارلمانی سال 2013 حزب آلترناتیو برای آلمان 4/7 درصد آرا را به دست آورد و نتوانست حد نصاب پنج درصد آرا در سطح ملی را که برای ورود به پارلمان تعیین شده است، کسب کند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *