انصاری: ناراحتم که نمی‌توانم در عزاداری‌ها شرکت کنم/ الهلال تیم قدرتمندی است

19:44 - 02 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۲۰۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:الهلال تیم قدرتمندی است و همه می‌دانند تیم با پتانسیلی است.

به گزارش گروه ورزشی ، محمد انصاری که رفت پرسپولیس و الهلال را به دلیل محرومیت از دست داده در مورد این بازی اظهار داشت: خیلی دوست داشتم در این بازی حضور داشته باشم، اما در نیمه دوم مقابل الاهلی با گرفتن کار از این بازی محروم شدم.

وی در خصوص شرایط این بازی با توجه شب‌های عزاداری سرور و سالار شهیدان گفت: هواداران در این شب‌های عزیز دعا کنند. خیلی‌ها را باید در این شب‌ها دعا کرد. مطمئنا کسی را نباید در این شب‌ها فراموش کرد. ما واقعا ناراحت هستیم که نمی‌توانیم در این شب‌های عزیز در مراسم عزاداری حاضر باشیم، اما لطفا هیچ کدام از هواداران ما را فراموش نکنند و دعا کنند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص الهلال عربستان و شرایط بازی مقابل این تیم عنوان کرد: الهلال تیم قدرتمندی است و همه می‌دانند تیم با پتانسیلی است و بانظم هستند و شکل فوتبالی خود را در جریان بازی تغییر نمی‌کند و نسبت به تیم‌هایی که بازی کردیم خیلی قوی‌تر هستند و توکل به خدا بتوانیم در این شرایط سخت به نتیجه برسیم.

انصاری که روز گذشته سالروز تولدش را پشت سر گذاشت با تشکر از هواداران گفت: واقعا بودن هواداران اثرگذار است و خوشحالیم که هر جا می‌رویم آنها هستند و کمک و حامی بزرگ ما هستند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *