روایت یاور از بازی در سریال ماندگار شب دهم/نمی‌خواستم وارد عرصه تکرار شوم

9:00 - 02 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۶۳۳
بازیگر سریال شهرزاد گفت: برخی نقش‌ها برای مردم ماندگار می‌شود و بازی من در نقش "یاور" در سریال "شب دهم" از آنجا که خود سریال هم یکی از ماندگارترین سریال‌های مناسبتی بود دو چندان در خاطره‌ها ماند.

پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص بازی در سریال "شب دهم" و ماندگاری آن نقش گفت: برخی نقش‌ها برای مردم ماندگار می‌شود و بازی من در نقش "یاور" در سریال "شب دهم" از آنجا که خود سریال هم یکی از ماندگارترین سریال‌های مناسبتی بود دو چندان در خاطره‌ها ماند و هنوز هم که هنوز است برخی مرا با آن نقش به یاد می آورند.

پرویز فلاحی پور

وی افزود: بازی در سریال "شب دهم" برای شروع کار حرفه‌ای من در تلویزیون اتفاق ویژه ای بود. مردم آن اثر را دوست داشتند و مناسبتی بودن آن در ایام شهادت "امام حسین(ع)" ارادت مردم را چندین برابر کرده بود. برای هر بازیگری قرارگیری در چنین شخصیتی و در یاد و دل مردم ماندن آرزویی بزرگ است.

بازیگر سریال "شهرزاد" درباره کم‌کاری خود بعد از سریال شب دهم تاکید کرد: البته بعد از شب دهم چون تازه به عرصه تصویر آمده بودم و کسی از من شناخت نداشت همه پیشنهادات به من برای نقشی شبیه همان نقش یاور و به نوعی تکرار آن شخصیت بود که از لحاظ بازیگری کار درستی نیست.

پرویز فلاحی پرو

وی در همین راستا ادامه داد: خیلی از دوستان بازیگر نسبت به این انتخاب‌ها در قبال نقش‌ها شاکی هستند. به طور مثال وقتی یک بازیگر در نقش مامور شهرداری خوب بازی می کند، از آن به بعد همه فقط برای نقش مامور شهرداری به وی زنگ می‌زنند. من هم در آن زمان با این مشکل روبرو شدم ولی تن به تکرار ندادم.

فلاحی پور با تاکید بر حضور خود در نقش‌های متفاوت خاطرنشان کرد: آن روزها بعد از مدتی دوری از تصویر و نه گفتن به اکثر کارها صبر کردم تا در کاری متفاوت بازی کنم. می خواستم به آنها بفهمانم که من بازیگر هستم و نمی‌خواهم یک نقش را هر قدر خوب تکرار کنم. نقشم در سریال "شب دهم" غیر قابل تکرار است و به همین دلیل دوست نداشتم با تکرار، خاطره‌اش را خراب کنم.

انتهای یپام/

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *