بازیگران و عوامل اجرایی «سیزده» تجلیل شدند

9:08 - 01 مهر 1396
کد خبر: ۳۵۱۴۲۰
در شب پایانی اجرای نمایش «سیزده» به نویسندگی وکارگردانی نصراله مهدی زاده ۲۹ شهریور ماه از بازیگران و عوامل اجرایی این نمایش در سالن بلک باکس موسسه فرهنگی و هنری آرمان ایزد شهر شهرستان نور تجلیل به عمل آمد.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از نمایش «سیزده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی نصراله زاده که در دو اپیزود ازسوی گروه هنری گل نرگس شهرستان نور با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز هنر های نمایشی ایران شعبه شهرستان نور و موسسه فرهنگی هنری آرمان از 26 الی 29 شهریور ماه در ایزد شهر شهرستان نور به روی صحنه رفت.

داستان این نمایش به روایت دوران دفاع مقدس و ماجرای سیزده تن از شهدای مازندرانی در خان طومان می‌پردازد.
فردین اسلامی، سید محمد موسوی ، مهدی نصراله زاده، پژمان نیکدان بحری، اشکان نجاری، احمد ایکانی، محمد حسین ازوجی،علیرضا رمضانی،سما کابلی، سوگند آسمانی، لیلا ترک کجوری، رها شکوهی و سیده زهرا حسینی به عنوان همسریان در این نمایش به ایفای نقش پرداختند .

نساء زالکانی به عنوان دستیار کارگردان، سما کابلی به عنوان منشی صحنه، نرگس مینوره به عنوان طراح گریم، فردین اسلامی به عنوان طراح پوستر و بروشور، مسعود بینایی به عنوان روابط عمومی و تبلیغات ، وفا محرابی به عنوان طراح موسیقی، بهروز حسینی به عنوان نوازنده دوتار و کمانچه و امیر حسین دیوسالار به عنوان نوازنده دوتار در این نمایش همکاری داشتند.

سرهنگ حسین محمودی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان در مراسم اختتامیه این نمایش با ارایه این مطلب این نمایش گویای ایثارگردی ها و فداکاری های زمان دفاع مقدس و مدافعان حرم و برقراری آرامش و امنیت کنونی در جامعه ماست.

وی افزود : زمانی جوانان ما سلاح بردوش و با لباس رزم به مقابه با دشمنان پرداختند و هم اکنون همین جوانان ما با حضور خود در عرصه فرهنگی با به روی صحنه بردن نمایش های ارزشی و دفاع مقدسی با هجمه فرهنگی دشمنان به مقابله می پردازند.

درادامه داود فلاح رییس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان نور با اشاره به اهمیت تاثیر هنر های نمایشی در جامعه گفت: بسیاری از گفته ها و ناگفته ها را می توان از زبان نمایش ارایه کرد و مفاهیم مورد نظر را به مخاطب انتقال داد و تاثیرگذاریش در جامعه را به خوبی احساس کرد.

در پایان با حضور فرماندهی، جانشین سپاه ناحیه ، رییس حوزه مقاومت ، ریاست اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان نور، مسئول موسسه فرهنگی هنری آرمان ایزد شهر و مسئول نشر و اطلاع رسانی انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران با اهدای لوح تقدیر و تندیس از بازیگران و عوامل این نمایش تجلیل به عمل آمد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *