تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان چاراویماق در آذربایجان شرقی

12:14 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۷۲۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان چاراویماق در آذربایجان شرقی برگزار شد.
تودیع و معارفه رییس دادگستری و دادستان شهرستان چاراویماق در آذربایجان شرقیبه گزارش گروه حقوقی و قضایی به نقل از روابط عمومی دادگستری استان آذربایجان شرقی، در این مراسم که با حضور عابدینی معاون منابع انسانی دادگستری استان آذربایجان شرقی، امام جمعه چاراویماق، مسئولین و رؤسای ادارات شهرستان، مردم شهید پور و خانواده‌های شهدا، برگزار شد، حسین جعفری دادستان و کفیل دادگستری چاراویماق بعنوان رییس دادگستری چاراویماق و محمود نعمتی به عنوان دادستان شهرستان چاراویماق منصوب شدند.

در این مراسم امام جمعه شهر ستان چاراویماق سخنرانی کرد و قوه قضاییه را بازوی توانای نظام جمهوری اسلامی معرفی و از خدمات قوه قضاییه تشکر و قدردانی کرد.

معاون منابع انسانی دادگستری استان نیز با قدردانی از حضور مردم شهرستان چاراویماق در این مراسم به تبیین جایگاه قوه قضاییه در نظام جمهوری اسلامی پرداخت و وظیفه قضات را رسیدگی به امور و مشکلات مردم بیان کرد و گفت: قضات در رسیدگی به پروند‌ها باید فرصت لازم را به طرفین پرونده بدهند.

غلامرضا عابدینی حمایت از مظلومین و ستم دیدگان را سر لوحه و وظیفه قوه قضاییه دانست.

در ادامه حسین جعفری رییس دادگستری چاراویماق به بیان گزارش عملکرد دادسرا و دادگاه پرداخت؛ مراسم با سخنرانی محمود نعمتی دادستان جدید به پایان رسید.
 
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *