پروژه سیستم برودتی و تهویه مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی تهران افتتاح شد

11:28 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۷۰۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
پروژه جدید سیستم برودتی مرکز تشخیصی و ازمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، پروژه سیستم برودتی و تهویه مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران صبح امروز با حضور دکتر شجاعی رییس سازمان پزشکی قانونی کشور و اسماعیلی رییس کل دادگستری استان تهران، روسای دستگاه‌های اجرایی استان و قادی پاشا مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران، مهندس نیاکان مدیر کل دفتر فنی قوه قضاییه و دکتر بحرانی معاونت ارزیابی و عملکرد قوه قضاییه با اعتباری حدود  ۵ میلیارد تومان با عنایات ویژه رییس قوه قضاییه افتتاح شد.

رئیس کل دادگستری استان تهران در این مراسم اظهار کرد: خدمت به مردم خوب ایران، بهترین نوع شکرگذاری است، اولین و بدیهی ترین وظیفه انسان در برابر خداوند شکرگذاری نعمت است.

وی افزود: ما باید در برابر نعمت خداوند هم شکر زبانی و هم عملی به جا آوریم.

این مقام قضایی درادامه بیان کرد: نعمت حیات و زندگی در این مرز و بوم و نعمت خدمت و همزیستی با رمردم خوب در ایران اسلامی و همچنین نعمت خدمتگذاری در راستای احقاق حق نیازمند شکرگذاری است.

اسماعیلی همچنین گفت: شکر عملی بهترین مصداق انجام وظیفه به نحو احسن است.

رئیس کل دادگستری استان تهران گلف: اتفاق خوبی درسالهای گذشته در قوه قضائیه رخ داد که با نگاه ویژه رئیس دستگاه قضا در سفر استانی به تهران، تدابیر خاصی برای رفع مشکلات این قوه و دستگاه های ذیربط اندیشیده شده است. در این راستا از عنایات رئیس محترم قوه قضائیه و معاونان ایشان دکتر ذوالقدر و کهزادی قدردانی می‌کنیم.

در ادامه این مراسم دکتر شجاعی رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور نیز اظهار کرد: کار کردن در حوزه پزشکی قانونی بسیارسخت است و اگر شرایط کار از نظر فیزیکی مانند سیستم گرمایشی و سرمایشی نیز مناسب نباشد، شرایط کار کردن را سخت تر خواهد کرد.

شجاعی با اشاره به اینکه مرکز پزشکی قانونی کهریزیک از سال 76 آغاز به کار کرده است ، اظهار داشت: به دلیل اینکه از ابتدای ساخت این مرکز برخی از مسائل فیزیکی و ساخت آن رعایت نشده بود دارای سیستم برودتی و تهویه مناسب نبود.
 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *