رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امسال حواشی نداریم، خوب نتیجه گرفتیم/ بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) برای ما خوب است

11:15 - 29 شهريور 1396
کد خبر: ۳۵۰۶۹۴
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
کاپیتان تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد گفت: آرامش امسال باعث نتایج خوب در لیگ هفدهم شده است.

حسین بادامکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، با اشاره به شرایط سیاه‌جامگان در آستانه بازی با گسترش فولاد در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: شرایط تیم ما خدا را شکر خوب است. دو بازی سخت را با تساوی پیش رو گذاشتیم. به‌ویژه در بازی با تراکتورسازی بازی سختی را پیش رو گذاشتیم اما  شرایط خوبی داریم و برای بازی با گسترش فولاد آماده می‌شویم.

وی افزود: گسترش فولاد مطمئنا حریف سر سختی است و آنها می‌خواهند به هر نحوی شده در بازی امتیاز بگیرند ما هم خودمان را برای یک بازی سخت آماده کرده‌ایم تا بعد از دو تساوی یک پیروزی به دست آوریم.

کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در مورد اینکه این تیم نسبت به فصول اخیر شرایط بهتری پیدا کرده، تصریح کرد: حواشی که سال‌های گذشته در این تیم وجود داشته از بین رفته و مدیریت و کادر فنی همه برای موفقیت و به دور از حاشیه تلاش می‌کنند. آرامش امسال باعث شده شرایط خوبی را تجربه کنیم و تلاش می‌کنیم در پایان فصل نیز رتبه قابل قبولی را بدست آوریم.

وی در مورد برگزاری بازی‌ها در ورزشگاه امام رضا(ع) تصریح کرد: از بازی با پیکان ظاهرا می‌توانیم در این ورزشگاه بازی کنیم.برگزاری مسابقات در ورزشگاه اما رضا (ع) برای ما خوب است چرا که ابتدا این ورزشگاه شرایط چمن خوبی دارد و که با توجه به این موضوع همه تیم‌ها می‌توانند بازی خوبی را ارائه دهند تا همه از فوتبال لذت ببرند. بحث مهم دیگر دسترسی هواداران به این ورزشگاه است. ورزشگاه ثامن از شهر دور بود اما ورزشگاه امام رضا (ع) داخل شهر است و هواداران می‌توانند با طی کردن مسافت کمتری به ورزشگاه بیایند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *