4 کشته و زخمی بر اثر وقوع انفجار در الجزایر

2:40 - 27 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۷۵۷
رسانه های محلی الجزایر یکشنبه شب اعلام کردند که بر اثر وقوع انفجار در یکی از خیابان های شهر تیارت الجزایر(واقع در 300کیلومتری غرب پایتخت) ، یک نفر کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل ،رسانه های محلی الجزایر یکشنبه شب اعلام کردند که بر اثر وقوع انفجار در یکی از خیابان های شهر تیارت الجزایر(واقع در 300کیلومتری غرب پایتخت) ، یک نفر کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.

دقایق ابتدایی پس از این انفجار که شدید توصیف شده است، برخی رسانه ها اعلام کردند یک خودروی بمب گذاری شده در مرکز شهر تیارت منفجر شد زیرا از دور خودرویی در حال سوختن مشاهده می شد اما کمی بعد مشخص شد یک گپسول گاز در یکی از مغازه های لباس فروشی در مرکز این شهر منفجر شده و حمله تروریستی در کار نبوده است.


پس از این حادثه،نیروهای امدادی و امنیتی الجزایر برای تحقیق در این مورد عازم این محل شدند.


نهم شهریور یک تروریست انتحاری قصد حمله به ساختمان اداره امنیت شهر تیارت را داشت که با هشیاری یکی از نیروهای پلیس حاضر در محل، این تروریست قبل از ورود به ساختمان متوقف شد اما وی خود را همانجا منفجر کرد که بر اثر آن، این تروریست همراه با دو نیروی پلیس کشته شدند.


این عملیات تروریستی سبب وحشت مردم این شهر شد و صدای انفجار امشب نیز موجب شد ابتدا برخی تصور کنند حمله تروریستی دیگری در این شهر روی داده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *