رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

با نظر مدیریت باشگاه با قدرت کار تیم‌های پایه را ادامه می‌دهم / مالک جدید نگاه مثبتی روی بحث آکادمی و تیم‌های پایه دارد

14:18 - 26 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۹۶۰۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
مدیر تیم‌های پایه نفت تهران گفت: مالک جدید از من خواسته تا با قدرت به کارمان ادامه دهیم و بتوانیم استعداد‌های خوبی را پرورش و در اختیار تیم بگذاریم.

ناصر فریاد شیران،در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی درخصوص جلسه‌ای که با جهانیان مالک جدید باشگاه نفت داشت، اظهار داشت: بعد از اینکه اعلام شد نفت تهران با مدیریت بهنام پیشرو کیش از طریق مراجع ذی صلاح تیم را به شرکت نفت جدید طلاییه واگذار کردند باید وضعیت تیم‌های پایه مشخص می‌شد. به همین خاطر جلسه‌ای با جهانیان داشتیم تا مشکلات را بررسی کنیم.
 
وی افزود: ایشان هم پذیرفت و قرار شد ادامه کار این تیم‌ها همچنان در برنامه باشد. تیم در شرایط بحرانی است و کل عوامل آکادمی که بالای ۱۴۰ نفر هستند همه از جمله کادرفنی مشکلاتی دارند که از فصل قبل است و نمی‌خواهم بگویم تنها مالک پیشین در این اتفاقات دخیل است.
 
مدیر تیم های پایه باشگاه نفت در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط جهانیان مالک جدید نفت تمایلی به ادامه کار تیم‌های پایه دارد یا خیر؟ گفت: بله پذیرفتند که تیم داری کنند. ما جلسه خیلی خوبی داشتیم و الان هم محل زمین تمرین را عوض کردیم. در زمین شماره ۲ تختی قرار شد با هماهنگی‌های آقای جهانیان تمرینات پیش برو دو نامه نگاری‌های لازم در این خصوص انجام گرفته است. متاسفانه یکی از اقوام آقای جهانیان فوت کردند و ایشان مجبور شد به شهرستان برود وگرنه قرار بود در جلسه‌ای که امروز داشتیم مشکلات را مکتوب به ایشان اعلام کنیم.
 
وی ادامه داد: جهانیان از من خواست که کار را با قدرت ادامه بدهم و تیم‌های آکادمی را که یکی از اهداف ایشان است با حداکثر توان جلو ببریم. آقای جهانیان معتقد است این مسئله است که در همه تیم‌های بزرگ داخلی و خارجی دنبال آن هستند و به این شیوه می‌توانیم بار مالی کمتری را بابت پرورش استعداد‌ها به تیم تحمیل کنیم. قطعا با ادامه کار بازهم مثل قبل استعداد‌های زیادی را جذب و بازیکنان خوبی همچون علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، یعقوب کریمی، ایمان موسوی، مسعود حسن زاده و... را پرورش و به تیم اصلی تزریق خواهیم کرد.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *