ترامپ اخراج کومی را یکی از بهترین تصمیمات دوره تصدی خود می داند

5:51 - 22 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۲۷۱
سخنگوی کاخ سفید کرد: او همچنان این تصمیم را یکی از بهترین تصمیمات دوره تصدی خود می داند. رییس جمهوری آمریکا از همان ابتدا هم می دانست که چنین اقدامی از نظر سیاسی به زیان او تمام خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل ،سخنگوی ترامپ با طرح این ادعا که ترامپ به مصالح شخصی خود نمی اندیشد، گفت رییس جمهوری آمریکا همچنان اخراج جیمز کومی را برخلاف زیان های سیاسی که برایش داشته است، بهترین تصمیم خود می داند.

اظهارات روز سه شنبه سارا هاکابی سندرز در حالی مطرح می شود که هفته گذشته، استیو بنن دوست و مشاور سابق امنیت ملی ترامپ در گفت وگویی تصمیم رئیس جمهوری به اخراج جیمز کومی رییس سابق اف بی آی را بزرگترین اشتباه او در تاریخ سیاسی این کشور توصیف کرد.


سندرز در نشست خبری خود در پاسخ به سوال خبرنگاران در رابطه با گفت وگوهای مستمر استیو بنن و ترامپ پس از اخراج او از کاخ سفید هم گفت تا آنجایی که من اطلاع دارم ترامپ بعد از اخراج بنن فقط دوبار با وی گفت وگو کرده است.


وی در پاسخ به این سوال که آیا ترامپ با نظر بنن مبنی بر اشتباه بودن اخراج جیمز کومی از سرپرستی اف بی آی موافق است یا نه؟ تصریح کرد: او همچنان این تصمیم را یکی از بهترین تصمیمات دوره تصدی خود می داند. رییس جمهوری آمریکا از همان ابتدا هم می دانست که چنین اقدامی از نظر سیاسی به زیان او تمام خواهد شد.


سندرز افزود ترامپ همچون همیشه در تصمیم گیری های خود به منافع و مصلحت های شخصی نمی اندیشد و تصمیمی را عملی می کند که به نفع مردم و کشورش باشد.


سخنگوی ترامپ در توضیح خود، رئیس پیشین اف بی آی را متهم کرد که در جریان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاش کرده است با کارشکنی در مبارزات انتخاباتی ترامپ به پیروزی هیلاری کلینتون کمک کند و در انجام وظیفه خود هنگام انجام تحقیقات در مورد کلینتون به مصلحت گرایی های سیاسی روی آورده است.


سندرز تاکید کرد گرچه ترامپ در رابطه با اخراج کومی در ابتدا مورد حملات و انتقادهای زیادی قرار گرفت اما به تدریج با بر ملا شدن حقایق، از همه اتهام ها مبرا شده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *