رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

انتشار سه آلبوم جدید موسیقیایی/از نوستالژینامه تا خیال آمدنت+ عکس

12:02 - 21 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۸۰۴۳
با نزدیک به روزهای پایانی تابستان 96 و شروع فصل پاییز سه آلبوم موسیقیایی در سبک‌های مختلف منتشر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، با نزدیک به روزهای پایانی تابستان 96 و شروع فصل پاییز سه آلبوم موسیقیایی در سبک‌های مختلف منتشر شدند.

"آلاشت دیار" با سرپرستی و تنظیم "امیر خواستار آلاشتی"، "نوستالژینامه" با تنظیم "فرزاد میلانی" و آلبوم "خیال آمدنت" به آهنگسازی "فرید سعادتمند" نام سه آلبومی است که در این روزها منتشر شده و یا در صف انتشار قرار دارند.

آلاشت دیار

آلاشت دیار

آلبوم "آلاشت دیار" با سرپرستی و تنظیم "امیر خواستار آلاشتی" و صدای "ابوالحسن خوشرو" و "علی خواستار آلاشتی" از سوی "نسیم مهر آوا" منتشر شد.

"آلاشت دیار" اثری است به سرپرستی و تنظیم "امیر خواستار آلاشتی" که "ابوالحسن خوشرو" و "علی خواستار آلاشتی" خوانندگی قطعات آن را بر عهده داشته اند.

این آلبوم مشتمل بر ۵ قطعه به عناوین "آلاشت دیار"، "آلاشت دیما"، "دل عاشق"، "دارزنون" و "وسوو" می باشد که همه آهنگ‌ها فولکلور هستند و با تنظیم و اشعار جدید اجرا شده‌اند. "علی اعظم حیدری آلاشتی" و "علی خواستار آلاشتی" شاعران برخی قطعات هستند و در برخی دیگر از شعرهای فولک استفاده شده است.

«بابک خوشرو»،«روزبه خوشرو»، «حامد ایمانی»، «امیر آذری»، «بهنام بندر» و «امیر خواستار» از جمله هنرمندانی هستند که در این اثر به نوازندگی پرداخته اند.

نوستالژینامه

نوستالژینامه

آلبوم «نوستالژینامه»، اثر «فرزاد میلانی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «رهگذر هفت اقلیم» (مرکز موسیقی رها) منتشر شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، نسخه دیجیتال آن نیز از طریق «بیپ تونز»، قابل خریداری است.

"نوستالژینامه" آلبومی است که همزمان هم حس کهنگی دارد و هم بوی تازگی می‌دهد. «فرزاد میلانی» خواننده و تنظیم کننده آن با ذوق و سلیقه‌ای قابل توجه، یک تجربه لذتبخش را برای مخاطبانش رقم زده که از طریق بیپ تونز در دسترس مخاطبین است.

۱۱ قطعه به نام های «شانه»، «آمد نوبهار»، «مستُم مستُم»، «عقرب زلف»، «بارون بارونه»، «دختر بویر احمدی»، «دل دیونه» و «دلبر»، برای این آلبوم انتخاب شده و به اجرا در آمده اند که ضبط آنها در استودیو شخصی «فرزاد میلانی»، «آرش میتویی»، استودیو ۵۴، «رهگذر هفت اقلیم»، استودیو شخصی «کایین»، استودیو «داون تاون موزیک» -تایوان- و استودیو خانه موسیقی، استونی-، صورت گرفته است.

شاید در نگاه اول با دیدن نام‌ آهنگ مثل بارون بارونه، مستم مستم، شانه و عقرب زلف کجت حدسمان این باشد که با اثری تکراری و کلیشه‌ای مواجه هستیم؛ اما با شنیدن اولین آهنگ متوجه می‌شویم که تلفیقی زیبا از موسیقی‌های شنیده شده و آشنا با موسیقی پاپ جهانی و هارمونی‌های تازه صورت گرفته است.

شایان ذکر است که «نوستالژینامه» به آهنگسازی و تنظیم «فرزاد میلانی»، توسط «مرکز موسیقی رها» منتشر شده و نسخه دیجیتال آن در سایت بیپ تونز قابل دانلود است.

خیال آمدنت

خیال آمدنت

آلبوم "خیال آمدنت" به آهنگسازی «فرید سعادتمند»، «پیمان خازنی» و خوانندگی «علیرضا شفایی»، روانه بازار شد. این در حالیست که همزمان با نشر اثر، می توان آنرا از طریق «بیپ تونز»، بصورت آنلاین و قانونی خریداری کرد.

«خیال آمدنت» اثری است به خوانندگی «علیرضا شفایی» و آهنگسازی «فرید سعادتمند» و «پیمان خازنی» که در سبک تلفیقی و شامل ۷ قطعه به عناوین «تنها شدی دلا»، «مادر»، «تو کیستی»، «بهار رفته»، «خیال آمدنت»، «یادت نمانده بود» و «خانه کهن»به اجرا در آمده است.

قطعات این آلبوم در بر دارنده اشعاری از شاعران معاصر هستند و «علیرضا شفایی» خواننده اثر درباره آن می‌گوید: «آلبوم خیال آمدنت مجموعه‌ای از جوشش‌های درونی من و برگرفته از احساسات درونی‌ام بوده است. خیال آمدنت ترجمان عالم درون به زبان موسیقی است.»

از نوازندگان آلبوم «خیال آمدنت»، می‌توان به «کریم قربانی»، «محمدحسین غریبی»، «میثم مروستی» و «علیرضا دریایی» اشاره کرد.

شایان ذکر است که «خیال آمدنت»، با آهنگسازی «فرید سعادتمند»، «پیمان خازنی» و خوانندگی «علیرضا شفایی»، از سوی مؤسسه فرهنگی و هنری «نو خسروانی باربد»، منتشر شد. علاقمندان جهت تهیه نسخه اصلی این اثر می توانند به مراکز معتبر بازارموسیقی مراجعه و یا نسبت به خرید اینترنتی و قانونی آن از طریق «بیپ تونز»، اقدام نمایند.


برچسب ها: اخبار موسیقی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *