رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

در جام‌حذفی هم مثل لیگ برتر شگفتی‌ساز باشیم/ یک خصوصیت تارتار الگوی من است

7:07 - 15 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۵۵۴۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
هافبک تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: می‌خواهیم با همین یکدلی و تلاش در جام‌حذفی هم مثل لیگ برتر شگفتی‌ساز باشیم.

امید سینک در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، درخصوص وضعیت پارس جنوبی در آستانه بازی حذفی مقابل نساجی قائمشهر اظهارداشت: خدا را شکر با کسب سه امتیاز به تعطیلات رفتیم. برنامه تمرینی خوبی را در این مدت پشت‌سر خواهیم گذاشت و همه بچه‌ها کنار تارتار تلاش می‌کنیم تا شرایط قبل از تعطیلات‌مان را حفظ کنیم. الان تمرکز همه ما روی بازی مقابل نساجی در جام‌حذفی است. اول به شکست دادن نساجی فکر می‌کنیم و بعد به دیدار مقابل استقلال چون می‌خواهیم با همین یکدلی و تلاش در جام‌حذفی هم مثل لیگ برتر شگفتی‌ساز باشیم.
 
وی افزود: تمام بچه‌های ما و کادر فنی تلاش می‌کنیم در هر دو جام با قدرت ظاهر شویم. برای به دست آوردن موفقیت هم برنامه‌ریزی داریم هم انگیزه. در این مدتی که با مهدی تارتار کار کردم یک خصوصیت بارز در او برای من همیشه الگو بوده است و آن حریص بودن تارتار در کسب موفقیت است. فکر می‌کنم او اگر در محل‌شان هم گل‌کوچیک بازی کند باز هم می‌خواهد ببرد. من هم دوست دارم مثل او فکر کنم و برای همین هیچ موقع از تلاش دست بر نمی‌دارم. پارس جنوبی با چنین فلسفه‌ای همیشه با قدرت جلو می‌رود.
 
هافبک تیم پارس جنوبی با اشاره به تعطیلی لیگ، تصریح کرد: به نظر من اگر تعطیلات نبود شرایط ما به مراتب بهتر از استقلال بود. استقلال با توجه به نتایجی که گرفته در این تعطیلات به آرامش می‌رسد، اما ما امیدواریم در این مدت نقاط ضعف‌مان را برطرف کرده و با شرایط بهتری مقابل استقلال قرار بگیریم. این بازی برای شخصیت تیمی ما و حفظ صدرنشینی‌مان بسیار ارزشمند و مهم است.
 
وی افزود: تیم ما به خودش قبولانده که نباید ببازد و این تفکر نباختن از فصل پیش که ۲۳ هفته نباختیم شروع شد و حالا هم به این فکر نمی‌کنیم که مقابل حریفان ببازیم. همانطور که دیدید در دو بازی گسترش و سپاهان به بازی برگشتیم. حتی در بازی مقابل سپاهان جدا از اینکه پنالتی من گل نشد حق‌مان برد بود نه مساوی. در تیم پارس‌جنوبی جم همه با هم دفاع و همه با هم حمله می‌کنیم. واقعا به باختن فکر نمی‌کنیم و همه‌مان از باخت بدمان می‌آید.
 
سینک با اشاره به اینکه تمام هدفش حضور در تیم ملی ایران است، گفت: کی‌روش تفکرات خودش را دارد و قطعا بیشتر از ۲۵ نفر را نمی‌تواند به تیم‌ملی دعوت کند، اما خدا کند دعوتی‌ها با لیاقت باشند. من تلاشم را می‌کنم تا جزو با لیاقت‌های تیم ملی باشم. سرمربی تیم ملی یکسری بازیکن جدید به تیم ملی دعوت کرده و من هم همیشه به تیم ملی فکر می‌کنم. خدا کند کی‌روش تلاش‌های بازیکنان ما را ببیند و به قولی ندیده کسی را دعوت نکند.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *