رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کژدم و نمایش سوی دیگری از زندگی افراد / ادای رسالت خانم کارگردان با این نمایش

9:57 - 02 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۲۰۸۲
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
کارگردان نمایش "کژدم" با اشاره به اینکه این اثر رسالتی را که بر گردنش بوده، ادا می‌کند، از نمایش سوی دیگری از زندگی افراد در این نمایش سخن گفت.

نمایش کژدمسمیه مهری کارگردان نمایش "کژدم" در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: جامعه روز ما به یک آموزش نیاز داشت چرا که بسیاری از ما از روی جستجوگری بسیاری ازمطالبی را دنبال می‌کنیم که سودی به حالمان ندارد و با همان پیگیری‌ها ضربه‌هایی را به زندگی افراد مورد توجه درآن مطالب وارد می‌کنیم.

وی ادامه داد: به عقیده من، بسیاری از افراد با دامن زدن به زندگی خصوصی هنرمندان و ورزشکاران حق زندگی کردن را از آن‌ها می‌گیرند بنابر این با تدارک نمایش "کژدم" تلاش کردم رسالتی که بر گردنمان وجود دارد را به درستی ادا کنم.

کارگردان نمایش "کژدم" تصریح کرد: در این نمایش تلاش می‌کنیم سوی دیگری از زندگی افراد درگیر در اتفاقات حاشیه‌ای را به مخاطبان نشان دهیم و اینکه در آینده زندگی آن شخصیت‌ها چه رویدادهایی به وقوع پیوست.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: حتی اگر تعداد کمی به تماشای نمایش "کژدم" بنشینند، می‌توانند مفاهیم نهفته در این اثر را به اطرافیانشان انتقال دهند و تصور می‌کنم این اتفاق بسیار خوبی است.

مهری یادآور شد: در نمایش "کژدم" علاوه بر کارگردانی ، نویسندگی را هم برعهده دارم و در این اثر هنرمندانی همچون شراره رخام و شیوا خسرومهر به ایفای نقش می‌پردازند.

وی خاطرنشان کرد: نمایش "کژدم" تا یک ماه آینده هر شب ساعت 18:00 در پردیس تئاتر تهران روی صحنه می‌رود واین اثر به مدت 60 دقیقه میزبان تماشاگران حاضر درسالن است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *