تشکیل پرونده قضایی شناسایی عوامل حمله به بخشداری پیشین/ پرونده به بازپرسی ارجاع شد

13:51 - 31 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۶۰۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
صادقی دادستان شهرستان سرباز با اشاره به حمله افراد مسلح به بخشداری پیشین گفت: پرونده قضایی به منظور بررسی علت این حادثه تشکیل و به بازپرسی ارجاع شد.

محسن صادقی دادستان شهرستان سرباز در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به حمله افراد مسلح به بخشداری پیشین گفت: پرونده قضایی به منظور بررسی علت این حادثه تشکیل و به بازپرسی ارجاع شد.

دادستان شهرستان سرباز افزود: اجساد به پزشکی قانونی انتقال داده شد و هنوز دلیل این حادثه مبنی بر اینکه خصومت شخصی بوده یا جنبه تروریستی پشت جریان بوده باشد مشخص نیست و تحقیقات برای شناسایی عوامل این حادثه ادامه دارد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه هنوز تحقیقات در رابطه با بررسی علت این حادثه تکمیل نشده است، هرگونه اظهار نظر پیرامون حادثه رخ داده قابل استناد نخواهد بود.

به گزارش ، اوایل ساعت اداری امروز، چند فرد مسلح به بخشداری پیشین در شهرستان سرباز حمله مسلحانه کردند. این افراد بدون توجه به اخطار مامور مسلح بخشداری قصد ورود به فرمانداری را داشتند. با اقدام به موقع ماموران محافظ، اشرار مسلح نتوانستند به داخل بخشداری ورود کنند. متاسفانه در جریان این حادثه یک سرباز نیروی انتظامی و یک جوان بسیجی با ضربات چاقو به شهادت رسیدند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *