تعزیرات باید سازمان الگو در عرصه رسیدگی باشد/ اطمینان بخشی نسبت به فراهم شدن مسیر ارتقا و رشد

10:53 - 31 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۵۱۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم تودیع و معارفه وزیر دادگستری گفت: سازمان تعزیزات حافظ حقوق عمومی و حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی است و باید نقش سازمان بخشی را در حوزه های مختلف ایفا کند و سازمان الگو و تراز در عرصه رسیدگی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، مهدی امیری اصفهانی رییس سازمان تعزیرات حکومتی در مراسم تودیع و معارفه وزیر دادگستری اظهار کرد: امروز نباید در گذشته ماند باید از گذشته عبرت گرفت و به آینده فکر کرد.

وی افزود: با هدایت وزیر دادگستری کار‌های بسیار خوبی در چهار سال گذشته انجام شد که کاهش پرونده و تلاش در جهت ایجاد یگان انتظامی، نظارت بهنگام در جهت حفظ حقوق شهروندی از جمله آن‌ها است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بیان داشت: سازمان تعزیزات با همت همکاران در آینده باید سازمانی سالم‌تر و پاک دست‌تر از وضع موجود و ناظری محکم و همیار مردم و همکار دولت در استیفای حقوق باشد.

امیری اصفهانی بیان داشت: ان شالله در عرصه های ملی و فرابخشی موثر واقع شویم و سازمان تعزیزات حافظ حقوق عمومی و حقوق اشخاص حقیقی و حقوقی است و باید نقش سازمان بخشی را در حوزه های مختلف ایفا کند و سازمان الگو و تراز در عرصه رسیدگی باشد.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: به آقای آوایی اطمینان خاطر می دهم با تعهد و همیاری همکاران مسیر ارتقا و رشد قوی تر از گذشته فراهم خواهد شد.
انتهای پیام



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *