آخرین اخبار از جشنواره فیلم سلامت

14:19 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۲۱۸
دومین جشنواره فیلم سلامت یکم تا پنجم در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.

به گزارش گروه فرهنگی به نقل از روابط عمومی جشنواره سلامت، دومین جشنواره فیلم سلامت یکم تا پنجم در پردیس سینمایی چارسو برگزار می شود.

بولتن ویدئویی «نما سلامت» توزیع  می‌شود

برای اولین بار در جشنواره فیلم سلامت علاقمندان می‌توانند از طریق بولتن ویدئویی در جریان اتفاقات جشنواره قرار گیرند. به منظور اطلاع رسانی اتفاقات جشنواره بولتن ویدئویی بنام «نما سلامت» همزمان با ایام برگزای جشنواره توزیع می‌شود.

علاقمندان از طریق این برنامه می‌توانند در جریان آخرین اطلاعات جشنواره قرار گیرند.

محتویات بولتن ویدئویی «نما سلامت» شامل برنامه‌های کارگاه ها، نشست‌های تخصصی، استقبال مردم از نمایش فیلم‌ها و.. است.

زمان تحویل کارت‌های مردمی جشنواره فیلم سلامت اعلام شد

علاقمندانی به حضور در دومین جشنواره فیلم سلامت که تا پایان روز ۲۹ مرداد از طریق ربات ثبت نام کرده اند می‌توانند کارت‌های خود را دریافت کنند.

ثبت نام کنندگان روز سه شنبه ۳۱ مردادماه از ساعت ۱۴ تا ۲۰ با مراجعه به طبقه ششم پردیس سینمایی چارسو می‌توانند کارت خود را دریافت کنند.

افرادی که تا روز برگزاری جشنواره نیز موفق به ثبت نام در ربات نشدند طی روز‌های برگزاری جشنواره می‌توانند با ثبت نام در ربات مخصوص جشنواره سلامت به تماشای فیلم‌های جشنواره بنشینند.

جشنواره فیلم سلامت به بهترین پیام سلامت جایزه می‌دهد

مخاطبان حاضر در جشنواره فیلم سلامت در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به غرفه سلامت، پیام سلامتی ارائه کنند و در پایان هر روز به بهترین پیام‌ها جایزه داده خواهد شد.

علاقمندان به شرکت در این مسابقه باید همزمان با ایام برگزاری جشنواره به پردیس چارسو مراجعه کنند. درغرفه سلامت هر روز به ۵ نفر از شرکت کننده‌ها جوایزی تعلق می‌گیرد.

طراحی پوستر جشنواره سلامت بر اساس شعار جوان نمی توان ماند اما سالم چرا

مهدی میرباقری طراح پوستر دومین جشنواره فیلم سلامت، گفت:: پوستر دومین جشنواره فیلم سلامت با توجه به شعار جشنواره «جوان نمی‌توان ماند، اما سالم چرا» از ترکیب المان بصری ساعت شنی به‌عنوان نمادی از گذر عمر و فیلم‌های رنگین که نماد حضور نگاه فیلمسازان مختلف در رقابت جشنواره و نهایتا رسیدن به سیب به عنوان نماد سلامتی است، طراحی شده است.

وی ادامه داد: ایده اولیه این پوستر با همکاری دکتر مروارید آصفی شکل گرفت و طراحی گرافیک آن توسط مهدی میرباقری به سرانجام رسید.

گفتنی است، مهدی میرباقری کارشناس ارشد هنر و معماری است. وی عضو رسمی انجمن طراحان گرافیک ایران، عضو انجمن نقاشان ایران، مدیر هنری و طراح گرافیک و برنده جایزه اول جشن جهانی اکو (بخش پوستر) است.

برگزاری چهار نشست‌ تخصصی در جشنواره فیلم سلامت

نشست‌های تخصصی جشنواره فیلم سلامت با حضور تهمینه میلانی، مجید برزگر، ابراهیم ایرج زاد و پوران درخشنده در روز‌های برگزاری جشنواره با محوریت بررسی آثار حاضر این کارگردانان سینما در جشنواره سلامت برپا خواهد شد.

روز چهارشنبه اول شهریورماه و همزمان با اولین روز برگزاری جشنواره نشست تخصصی «خشونت خانگی» با بررسی فیلم «ملی و راه‌های نرفته» با حضور تهمینه میلانی کارگردان این اثر سینمایی و کارشناسان حوزه سلامت برگزار می‌شود.

روز پنجشنبه ۲ شهریورماه نشست «آلزایمر و تنهایی در سالمندی» به بهانه نمایش فیلم «یک شهروند کاملا معمولی» در جشنواره سلامت با حضور مجید برزگر و در کنار کارشناسان حوزه سلامت برپا می‌شود.

ابراهیم ایرج زاد کارگردان فیلم تابستان داغ به بهانه نمایش این اثر سینمایی در جشنواره فیلم سلامت مهمان سومین نشست تخصصی جشنواره با عنوان «فرزندآوری و فرزند پروری» خواهد بود و این نشست هم اندیشی در کنار کارشناسان سلامت جمعه ۳ شهریور برگزار خواهد شد.

پوران درخشنده نیز مهمان آخرین نشست تخصصی جشنواره سلامت در روز شنبه ۴ شهریورماه با موضوع «طلاق عاطفی» است. این نشست به بهانه حضور فیلم زیر سقف دودی در دومین جشنواره فیلم سلامت با حضور کارشناسان حوزه سلامت برپا می‌شود.

محل برگزاری تمامی این نشست‌های تخصصی در سالن شماره ۴ پردیس چارسو از ساعت ۱۷ تا ۲۰ است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *