ریدلی اسکات به هیولاها پیوست

16:45 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۲۰۰
سینمای هالیوود در هفته گذشته با اخبار و حاشیه‌های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به خبر ناگهانی درگذشت کمدین مشهور سینمای هالیوود اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سینمای هالیوود در هفته گذشته با اخبار و حاشیه‌های فراوانی روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به خبر ناگهانی درگذشت کمدین مشهور سینمای هالیوود اشاره کرد.

"جری لوئیس" افسانه کمدی تاریخ سینمای آمریکا و جهان در سن ۹۱ سالگی چشم از جهان فرو بست. لوییس که در سال‌های پایانی عمرش از مشکلات قلبی و سرطان پروستات رنج می‌برد، در سن ۹۱ سالگی در خانه اش در لاس وگاس درگذشت.

هالیوود در هفته ای که گذشت

ساخت فیلم جدید ریدلی اسکات یکی دیگر از اخبار مهم سینمای هالیوود در هفته گذشته بود. فیلم سینمایی "همه پولهای جهان" نام پروژه تازه ریدلی اسکات در حالی کلید خورد که وی پروژه عظیم "قتل در قطار سریع‌السیر شرق را نیز در برنامه کاری خود می‌بیند.

جری لوئیس کمدین محبوب سینمای جهان درگذشت

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "جری لوئیس" افسانه کمدی تاریخ سینمای آمریکا و جهان در سن ۹۱ سالگی چشم از جهان فرو بست.

جری لوئیس کمدین محبوب سینمای جهان درگذشت

لوییس در روز شانزدهم مارس ۱۹۲۶ در "نوارک" واقع در نیوجرسی چشم به جهان گشود. نام او را "جوزف لویچ" یا بنا به قولی "ژروم لویچ" گذاشتند. پدرش "دنی لوییس" واریته (نمایش متنوع همراه با ساز) اجرا می‌کرد. لوییس از سال ۱۹۴۲ یعنی از شانزده سالگی بازی در نمایش‌های کمدی را آغاز کرد و دو سال بعد و در هجده سالگی ازدواج کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

احضار روح پیرمرد جان همسر را به خطر انداخت/بازگشت دوباره بازیگر رستگاری شاوشنگ+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "مارجوری پرایم" به کارگردانی "ماکیل آلمریدا" از امروز اکران بین‌المللی خود در سینماهای هالیوود آغاز خواهد کرد.

زنی 86 ساله روزهایش را با برقراری ارتباط با هولوگرام همسر درگذشته اش به نام والتر ، می گذراند، این هولوگرام را پسر و عروسش به او داده اند و در همین راه خطرات بسیاری وی را تهدید می‌کند.

احضار روح پیرمرد جان همسر را به خطر انداخت/بازگشت دوباره بازیگر رستگاری شاوشنگ+عکس//////////////////پنجشنبه

 

این فیلم در ژانر کمدی ساخته شده و آلمردیا علاوه بر کارگردانی نگارش فیلمنامه را نیز بر عهده داشته است.

در این فیلم بازیگرانی همچون تیم رابینز، جینا دیویس، آنتونی کوک، هاوارد فاکس و جون هام به ایفای نقش پرداخته اند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

هیولاها حیوان هستند تازه ترین ساخته کارگردان آواتار+عکس 

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، کمپانی آمازون اعلام کرد که به تازگی برای ساخت فیلم "هیولاها حیوان هستند" با ریدلی اسکات به توافق رسیده است.

این فیلم علمی تخیلی بر اساس رمانی با همین نام نوشته شده و در حال حاضر هی صحبتی از سیار عوامل و همچنین بازیگران فیلم به میان نیامده است.

ریدلی اسکات

اسکات این روزها و در دوران کهنسالی یکی از فعال‌ترین چهره‌های سینمایی هالیوود به حساب می‌آید. وی در حال حاضر تهیه‌کنندگی سه اثر و کارگردانی سه اثر دیگر را بر عهده دارد. به تازگی اولین تصاویر از فیلم جدید اسکات لو رفت.

فیلم سینمایی "همه پولهای جهان" نام پروژه تازه ریدلی اسکات در حالی کلید خورد که وی پروژه عظیم "قتل در قطار سریع‌السیر شرق را نیز در برنامه کاری خود می‌بیند.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، جدول فروش سینمای هالیوود یا همان باکس آفیس با اعلام صدرنشینی فیلم سینمایی "بادیگارد آدمکش" منتشر شد.

دو فیلم بادیگارد آدمکش و لوگان لاکی اولین هفته از اکران خود را با رتبه های اول و سوم به پایان رساندند و دانکرک ساخته حماسی کریستوفر نولان به جایگاه چهارم سقوط کرد.

باکس آفیس هالیوود

بادیگارد آدمکش

فیلم سینمایی "محافظ آدمکش" به کارگردانی "پاتریک هیوز" در اولین هفته از اکران خود به فروشی معادل 21.6 میلیون دلار دست یافت تا رتبه اول جدول فروش سینمای هالیوود را بدست آورد.

در این فیلم بازیگرانی همچون ساموئل ال جکسون، رایان رینولدز، گری اولدمن، الودی یونگ، سلما هایک، ژواکیم دی آلمیدا، کریستی میچل، سم هزلدین و ریچارد ای گرانت ایفای نقش کرده‌اند.

داستان فیلم راجع به بهترین محافظ دنیا با بازی رینولدز است که آخرین مشتری او یک مزدور اجاره ای با بازی ساموئل جکسون بوده و قرار است در دادگاه بین المللی علیه یک دیکتاتور و قاتل با بازی گری الدمن شهادت دهد، وظیفه رینولدز محافظت از او برای رسیدن به دادگاه است. آنها باید اختلافات را کنار بگذارند و باهم همکاری کنند تا در زمان تعیین شده به دادگاه برسند.

 هالیوود در هفته ای که گذشت

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

مهیج‌ترین فیلم این روزهای هالیوود در آستانه 400 میلیون دلاری شدن+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، فیلم سینمایی "دانکرک" به کارگردانی "کریستوفر نولان" فروش جهانی 200 میلیون دلار را رد کرد تا در کل با فروش هالیوود خود رقم 376 میلیون دلار را به ثبت برساند.

این فیلم در اولین هفته از اکران خود با نظر موافق بسیاری از منتقدان سینما روبرو شده و برخی این فیلم را بهترین اثر قرن اعلام کرده‌اند. نولان این بار برای ساخت این فیلم به سراغ تکنولوژی آی مکس رفته است.

سیلیان مورفی، کنت برانا، تام هاردی، مارک رایلنس، فیون وایتهد و هری استایلز از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. این محصول کمپانی وارنر برادرز ژوئیه سال ۲۰۱۷ اکران خود را آغاز کرده است.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

همبازی آرنولد و راکی در سن 76 سالگی از دنیا رفت+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، "سانی لندهام" بازیگر سینمای هالیوود که در فیلم‌هایی مانند زندان و غارتگر به ایفای نقش پرداخته بود در سن 76 سالگی چشم از جهان فرو بست.

وی در فیلم "غارتگر" با "آرنولد شوارتزنگر" همبازی بود. یک گروه ضربت آمریکایی برای نابودی گروهی آدمکش و مزدور پا به جنگلی می‌گذارند. آنان در بدو ورود با اجساد انسان بسیاری در حالیکه به شکل فجیعی کشته شده‌اند رو به رو می‌شوند.

سانی لندهام

آنها فکر می‌کنند که این کشتار توسط همان گروه آدمکش صورت گرفته، غافل از اینکه یک موجود فضایی شکارچی، در حالیکه می‌تواند خود را همرنگ محیط کند، انتظارشان را می‌کشد. این داستان فیلمی بود که لندهام در آن خوش درخشیده بود.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.

ماجرای خانه ترسناکی که ساعتی روی دیوارش بود+عکس

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، کیت بلانشت بازیگر مطرح سینمای هالیوود برای بازی در فیلم "خانه‌ای که ساعتی روی دیوارش آویزان بود" به "جک بلک" پیوست.

این فیلم بر اساس رمانی ترسناک با همین ساخته شده و "الی روث" کارگردانی آن را بر عهده گرفته است. اریک کریپکی نگارش فیلمنامه این اثر را بر اساس رمانی نوشته جان بلیرز به اتمام رسانده است.

ماجرای خانه ترسناکی که ساعتی روی دیوارش بود

هنوز در مورد سایر عوامل این فیلم صحبتی به میان نیامده ولی به احتمال فراوان این فیلم اواخر سال آینده میلادی به سینماهای هالیوود خواهد آمد.

بلانشت بازیگر مطرح هالیوودی که این روزها فیلم "ثور" را در شرف اکران دارد در فیلمی دیگر به کارگردانی ارن سورکین بازی خواهد کرد.

برای مشاهده ادامه این گزارش اینجا کلیک کنید.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *