بازپس گیری شهرک حمیمه از گروه تروریستی داعش توسط ارتش سوریه

0:45 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۹۸۳
یگان ارتش و نیروهای مسلح این کشور در ادامه مبارزه با گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق شرقی استان حمص بر شهرک حمیمه مسلط شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل ،ارتش و نیروهای مسلح سوریه شهرک حمیمه در شرق استان حمص را از گروه تروریستی تکفیری داعش بازپس گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت دفاع سوریه، یگان ارتش و نیروهای مسلح این کشور در ادامه مبارزه با گروه تروریستی تکفیری داعش در مناطق شرقی استان حمص بر شهرک حمیمه مسلط شدند.


در این عملیات شماری از تروریست های داعشی کشته شدند و اسلحه، مهمات و تجهیزات آن ها منهدم شد.
یگان های مهندسی و تخریب ارتش سوریه درحال پاکسازی این شهرک از مین ها و تله های انفجاری کارگذاشته شده از سوی تروریست ها هستند.


شهرک حمیمه در نزدیکی مرزهای غربی استان دیرالزور قرار دارد.


ارتش سوریه صبح یکشنبه در ادامه مبارزه با گروه تروریستی تکفیری داعش در چند محور در شرق استان حماه، روستاهای الدکیله شمالی و الدکیله جنوبی و ام حارتین و مجموعه ای از تپه های مشرف بر ام حارتین از محور جنوبی آن مسلط شدند.


در این عملیات 10 تروریست تکفیری کشته شدند و یک خودرو مجهز به تیربار تروریست ها منهدم شد.
نیروهای ارتش سوریه، یورش تروریست ها به مواضع خود در شرق استان سویدا را نیز دفع کردند.


گروه های تروریستی حاضر در مرزهای استان ریف دمشق با اردن در ساعت های گذشته به مواضع ارتش سوریه یورش بردند که این حمله پس از یک درگیری شدید دفع شد.


یگان های ارتش سوریه در استان حمص نیز مواضع تروریست های داعشی در شرق شهر السخنه و دو روستای المشیرفه جنوبی و ابوقاطور در شرق حمص را هدف قراردادند.


در این عملیات 20 تروریست تکفیری کشته شدند و شماری از تجیزات نظامی آن ها منهدم شد.


ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده های این کشور، مواضع گروه تروریستی تکفیری داعش در منطقه مقابر، تپه علوش و محله الحویقه شهر محاصره شده دیرالزور هدق قرار دادند مه دراین عملیات نیز 20 تروریست کشته شدند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *