هدیه ویژه ژنرال روسی به فرمانده محبوب ارتش سوریه+تصویر

21:30 - 29 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۸۱۷
ستاد مشترک نیروهای مسلح روسیه طی مراسمی رسمی از شجاعت و ایثار پرسنل نظامی ارتش سوریه به‌ویژه فرمانده محبوب نیروهای نخبه تایگر فورس قدردانی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل ، ستاد مشترک نیرو‌های مسلح روسیه طی مراسمی به صورت رسمی از پرسنل نظامی ارتش سوریه به خاطر ایستادگی در برابر تروریسم تشکر و قدردانی کرد.


این مراسم به هدف قدردانی از شجاعت و ایثار نیرو‌های نظامی سوریه در جنگ شش‌ساله علیه گروهک‌های تروریستی در این کشور بر پا شده‌بود.

سهیل حسن


«والری گراسیوف» رئیس ستاد مشرک نیرو‌های مسلح روسیه در این مراسم ضمن تقدیر از سرلشکر «سهیل حسن» فرمانده نیرو‌های نخبه ارتش سوریه موسوم به نیرو‌های «تایگر فورس» به وی یک شمشیر نظامی تشریفاتی هدیه داد.


سرلشکر «سهیل حسن» از معروف‌ترین و مشهورترین فرمانده‌های نظامی ارتش سوریه است که در جنگ شش‌‍ساله ارتش سوریه به همراهی نیرو‌های مقاومت نقش پر رنگی داشته است به طوریکه هر بار که این فرمانده کارکشته وارد عمل شده ارتش سوریه پیروزی‌های چشمگیری کسب کرده‌است.

سهیل حسن


مردم سوریه و هم‌رزمان سرلشکر «سهیل حسن» به وی لقت ببر (نمر) داده‌اند.

 سهیل حسن


سرلشکر «سهیل حسن» متولد سال ۱۹۷۰ در شهر «جبله» استان «لاذقیه» و دانش‌آموخته آکادمی نیروی هوایی ارتش سوریه است. وی در «آکادمی نیروی هوایی حلب» انواع دوره‌ها از جمله دوره کماندویی، چتربازی، مربی سربازی و ... را گذرانده است.

سهیل حسن


این مراسم در «پایگاه هوایی الحمیم» استان لاذقیه و با شرکت برخی از فرماندهان نظامی ارتش سوریه و افسران بخش‌های مختلف نیرو‌های مسلح روسیه برگزار شد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *